Wednesday, 8 August 2012

Asam Pedas Ayam..ikhlas untuk awk... :)



ehem3.... nmpak sdap x??? huhuhu.... asam pedas ayam ak buat untuk dea.. :) ... ak msak untuk buka puasa  kat rumh ni... dea yg tman aku g bli brag.... xsdap rsenyer kan... wlaupun mmg ak jnji dea cme leyh rse msakkan ak lpas kwin... p smpi ble kan ak msak... dia yg b'ria pnat tman ak bli brag p ak xbg dea kan?? so xpe la... sye ikhlas la awk.... awk la laki p'tame yg rse msakan sye... :) ... maaf la klau xsdap... sye xde la hbat mne un nk msak ni kan.. ape pun jdi ue blakg kira la kan... mmg kita mmpu mrncg... p kite leyh b'usha kan?? insyaALLAH... ALLAH tu MAHA ADIL kan... :) ....

#AWAK TERIMA KASIH SEBAB HADIR DALAM HIDUP SAYA... :)#

Created By:
Arz_Weird

Thursday, 2 August 2012

Hari Ku Penuh Duka....


hari2 ku kini pnuh dgn kdukaan... aku sndri pun tak thu knapa rasa kecewa yg mnguasai aku saat ni.... dia.... aku slalu rndukan dia.. tpi... k'adaan da lain skrag... knp ye skrag... dia mkin ssh nk fham aku?? aku yg slah ke?? bila aku tak mmpu tnaikan ape yg aku jnji dgn dia... sdgkan dia ade kt ssi ak saat tu and thu yg aku sbuk and pnat... knp dia xcuba fham?? knp dia snag nak naik angin dgn ak skrag ek?? aku xske laki yg nak baran dkat aku sbb bnde2 yg remeh.... aku ade dpan mate dia... aku tak akan lari mana... wlau hri ni aku xdpat lpak dgn dia... hari2 yg lain kan ade?? knp ssh sgt dia nk pkir smua tuh?? stiap mase skrag kiteorg akan b'gaduh... aku pun xthu la knp jdi mcm ni.... aku syg dia.... tpi... dia leyh plak ckp aku xtnjuk smua bnde tuh.... kena ker aku tnjuk smua bnde tu?? dia xdpt rase ker???? klau dia xdpat rase.... knapa msih aku perlu ade kat ssi dia.. bia kan la ak mlgkah pergi dri hdup dia.... dai boleh dpat yg t'baik kn?? yg mmpu tnjukkan rse syg and cinta pada diri dia.... ak xthu la nak buat ape skrag ni..... aku hrap ade la ptnjuk untuk smua ni.... :'(

Created By:
Arz_Weird

Sedekah Lebih Baik kan??




Assalammualaikum pembuka bicara... lama kan aku tak jengah kat blog ni... maklum la aku semakin bz skrag dgn klas2 yg ptot aku pergi kan... :) ... semalam... hari yang paling gembira bila aku mmpu buat org lain bahagia... :) ... sempena rmdhan ni.. aku nk b'sdekah... semlam... ak msak juadah buka puasa.... ak buat nasi carrot, ayam msak merah, syur cmpur.. aku bli smua brag and aku msak dgn pnuh k'ikhlasan... aku jmput kawan2 baik aku b'buka kat rumah sewa aku... gmbran kat ats tu bukan la gmbran sbnar... xsmpat un nak tgkap pic smalam... :)...  berkat resepi and blaja msak dgn mama... smua yg ak msak alhmdulillah jadi... :) ... aku dgn kwan2 ak smbhyg jmaah sama2 and baca yasin sama2... sronok sgt3... mkasih kwan2 aku sbb sudi dtag rumah aku and sudi mkan ape yg aku da msak kan... :) ... (diaorg ckap sdap... :) sronok sgt3... :) ) ... ak buat kan air cocktail jugak... :)... bintag aty pun da mkan msakan aku... :) ...  aku egtkan bkan skrag masenyer dia nak mkan msakn aku... tpi.. ak rumah dah bbel mrah sruh bgi jugak rase.... cinta.... sori klau xsdap.. hehehe... tpi... dia ckap sdap... oke la tu kan.... t bnyak lagi bnde sye leyh mskkan untuk awk oke... insyaALLAH....

terima kasih ALLAH sbb kurniakan aku shbat2 yg sbaik ini... kau redhai la pershbatan kami ini agar jauh dri sengketa dan hsad dengki.... amin... :)

* kalau la kwan baik aku.... farah and fatin ade kan lagi best.... :) *
korg leyh klik at name dyorg and tgok blog dyorg... :)

Created By:
Arz_Weird