Monday, 23 July 2012

Tak Mungkin Kerana Sayang....


pergaduhan ak dgn dea un bermula.... hurmmmm.. xthu la mcm mne nk mulekan semua bnde ni.... terigt xsmstinyer msih syg kan??? penat la nk gado ni....


tak mugkin sbb syg la... ak cume trigt jep... dia CINTA PERTAMA ak ... cm ne ak nk phamkan smua org ni tntag prasaan ak ??? knapa msti dia nk tlis smua bnde tuh dkat twtter dea?? ak thu la slah ak... tpi.. tak b'mkne ak nk kat cinta ptama ak tuh lagi... klau la dia thu pasaan syg ak kat dia... ak srabut sgt skrag... pot ker ak lpskan dea ek??? ak prlukan ptnjuk la... mgkin ak kne buat ssuatu kan... :(



mugkin ni la yg ptot ak buat kan... ak hrap moga ak dpat la jwpnnyer kan...  insyaALLAH... :)

Created By:
Arz_Weird

Bulan Penuh Keberkatan... :)

Assalamualaikum.... pembuka bicara blog ak kali ni... :) .. hari ni da rmdhan yg ke-3 da... alhmdulillah.... msih mmpu ak untuk ak b'puasa penuh... :) slmat dtag BULAN YANG PENUH KEBERKATAN ketibaan kau mmg saat yg plig ak tggu... :)...



dtg nye blan ni maka bermula p'jlanan untuk ak mngisi masa2 ak dgn ibadah2 yg jrag ak buat sblum ni.. :) ... bermulanya solat terawih... :)...



tnag sgt bile ak dpat ade dkat dgn ALLAH S.W.T... ktnagn yg skar d'nyatakan... :)... sgalanye sprti mudh untuk ak lalui... dgn kyakinan dri NYA... ak smakin ykin yg ak mmpu llui stiap ujian and dgaan yg dia bg untuk ak... insyaALLAH... amin... :)....


skrag cme yg ak hrap... al-quran jdi pneman buat ak.. amin.. :)

Created By:
Arz_Weird

Friday, 13 July 2012

Aku+Dea+KL : Pengalaman :)

oke... da lame ak xupdte blog ni kan.. mklum la.. skrag bz sgt la dgn nk msuk poli blik... bru jep benti keje... ak keje jep dah mcm org bngla da... sbulan shri jep cuti ha... giler kan??? hahhaa... demi mncari sesuap nasi untuk anak2... hahahaha... ayat nk poyo kan... oke la.. blik ke tjuk utama.... huhuhu... ak nk cerite sal kisah ak dgn dia yg lpak kt KL tpi... t'pkse hdapi byak pnglaman b'sma... ksih cinta.... sggup sbr dgn smua ni dgn org... :) ... kisah ni b'laku smlm... ak kt umah akk ak... dia lak lpak umah tunag kkak ak... dpur umah akk ak t'bakar... pngalaman plig mnakotkan la smlm ha... giler... sgt seram... nsib baik la tong gas tak meletup.. law x... xdpat bygkan la k'adaan tu mcm mne.. huhuhu... jom tgok pic dpur akk ak t'bkar... huhu...








trok kan...?? ksian lak dia kan... kne dtg tlog kmas umah kkak ak ni ha... sian tol... :) sorry ae cnta... ak un dgn xsgaja jdi pncuci import... huhuhu... xpe la kan... dmi kkak ak yg sorag ni ha.... huhuhu... pape un ak mmg ske sgt bile time2 mcm ni dea ade kat ssi ak .. :) ble ak pnat... die leyh tman ak kan.. huhuhu... ak syg ko la ngek.. huhuhu... :) moga kjdian kat ats ni jd iktbar and x akan b'laku kat umah sewa ak lak... insyaALLAH... :)


Created By:
Arz_Weird