Friday, 27 January 2012

Tu ke Yang Kau Rase Selama Ni?

tu ke yang kau rase bile dengan aku? ko rase ko jep yang terhegeh-hegeh dekat aku? selama ni ak xpnah hrgai ko ea? aku minta maaf sgat2.. aku tak tahu lak yang dengan perangai aku ni buat kau rase macam tu... ko boleh dapat yang terbaik dari aku kot.. :) .. tak ape... aku tak kisah kebahagian kau lagi penting lorh... aku? wlaupun aku cakap aku syag kau.. tapi.. aku susah nak tunjuk kn? sbb aku still takut dgan kisah lame aku.. syg sgt5.. tapi.. akhirnyer aku yang kena tinggal pulak.... tapi.. lpas kate-kate ko smalam... aku baru sedar yang mungkin sbb prgai aku tu la kot aku kne tggal dulu? hahaha... thanks sedarkan aku...


pnat kan nk pkir semua benda ni... kau ckap aku pkir bukan-bukan... tapi.. sebenarnyer kau yang da jauh pikir bukan-bukan... kau minta aku jangan takut... sruh aku berhati-hati... tapi... hkikat sbenarnyer aku mmg takut... takut aku sakit lagi mcam dulu... ingat senag aku nk lupakan seseorag tu ke bile aku dah syag? skrag mcam ni pulak... weyh... aku minta maaf sgt3.. aku da bg ko plihan nk ttap at ssi aku sbgai shbt istmewa dlm hati aku or cri yang terbaik dalam hidup kau.. tu semua pilihan kau.. lagi pun kita bukan ada ikatan ape-ape ikatan.. kite hanya kawan... so... aku terima.. redha atau pasrah bialah hanya hati aku jep yang tahu.. :) .. aku akan lebih fokus dalam study aku... pasal kite.. bialah hanya DIA yang tentukan kat ats sane... kita hanya mampu berdoa... :)

Created By:
Arz_Weird

Monday, 16 January 2012

Andai Dia Takdirku... :)

Ape yang korang faham tntang NIKAH...
hahahaha...
ak skrag kat poli bljar agme bab nikah...
smgat msuk klas agme sbb bab nikah yg sgt3 best...
hahahaha...
best kew?
sape xnk nikah kn?
stu iktan yg mghlalkn antra lelaki dgn prempuan...
tpi...
bkn snag nk nikah oke..
:)
ak dan die...
hahaha...
ssh nk ckap...
mama da bnyak sgt thu pasal die...
ak slalu criter pasal die dkat mama...
mama oke jewp...
mama adalh mama pling the best la in the world...
kautim jep dgan ak nyh ha...
lyan jewp ak nyh...
hahaha...
b'blik pade crite ak dgn dea...
hahaha...
ak arapkn dea yg t'akhir dan dea la yg akn jdi IMAM..
kpada ak and anak2 ak...
wah...
da pk anak dah...
haahhaha...
ethla..
ak xthu knpe...
ak ase yakin ble kwan dgn dea...
stiap kate2 dea tu mcm stu smgt untuk ak ttap dgan dea...
ak dgn dea slalu bragan nk mcm nyh....




tapi...
hntrn ak bkn mrah tau...
RM100 ribu tau...
hahahaha...
tapi...
angan2 ni ak ckap dgan dia 7 tahun lagi...
lagi pun skrag ak dgan dea bru kwan..
bru knal stu sama lain..
ak xnak terikat dgan sape2 lagi..
selagi ak tak blas pengorbanan mama and ayah ak...
ak nk diaorag rse duit hsil kerja ak dlu...
brulah ak akn pkir angan2 ak yang kat ats ni ha...
huhuhuhu...


andai dia mmg takdir ak...
jauh mana ak pergi pun ak ttap mlik dia...
tapi...
kalau ak bkn mlik dea..
dkat mna pun jrak ak dgn dea...
ak ttap bkn mlik dia...
andai hati ak yang dea nak...
pohon la pade yang ESA..
sbb...
ALLAH S.W.T..
yang menetukn sgalanyer...
kite hnya mmpu mrncag kn?
pape un yang jdi antre ak dgan dea...
dea adlah anugerah terindah dlm hdup ak...
kite doa same2 ae atok...
trime ksih untuk sgalanyer...
dan sntiase hormat ak sbgai s'org prempuan...
:)

Created By:
Arz_Weird


Sunday, 15 January 2012

Hujan+Pelangi : Aku+Kau :)

14.01.2012..
5.30 ptag...
ak tman dea smlm...
katenyer nk amik angin petang...
tapi sbnarnyer...
dea rndu dkat ak...
hahaha...
ak pun tmnkn la dea...
kluar rumah jewp...
hujan tbe2....





tapi..
kiteorg ttap gak g jlan...
b'tduh skjap kat bwah pkok dkat dgn pdag at blakang tman prumahan umah sewa
kiteorang tu...
huhuhu...
tbe2..
dea tgor...
eh,ade pelangi la...




sronok sgt...
ptag tu...
kiteorg g jln at tman prumhan yg at blakag...
asyik glak jep ha...
mcm2 yg kiteorg gdowkn...
hahahha...
pas tu lalu pulak dkat dpan ade pak cik tu..
yg klakarnyer pak cik tu tegor...
anak ni bercinta ke..
terkejut jugak la ak...
hahaha...
pas tu acik tu glak tros kluar naik kreta...
atok3...
kluar dgn ko jewp..
msti de jewp bnde yg buat ak t'snyum sorg2...
knp la ko buat ak ade prasaan mcm nyh?
hahaha,,,
hubungan kite?
kaple?
jauh skali...
kau dgn aku hnya kwan...
cme kite sling thu prasaan msig2...
and smpan satu angan2 yang sama and perlukn usha kite bersama..
untuk pastikan angan-angan tu jadi kenyataan..
harap2...
ALLAH S.W.T p'mudahkn sgalanyer...
sbb3..
ak hrap kau yg t'akhir,,,
:)
hnye kau,,,,

Created By:
Arz_Weird


Saturday, 7 January 2012

Kau Bukan Sape2 Untuk Menilai Aku!!



tu lah yg ak ase skrag....
ak bengag dgan bdak2 bdoh yg sbuk nk amik thu pasal ak...
ko sape?
ko ssh kew?
sbuk hal ak buat ape?
ak kluar lpak dgn kwn2 baik ak...
yg ko nk ssh np?
ak pown nk hdup ak jgak...
np sbb ak kwan dgn kwn ko ak nk kne jgak b'ubah?
kalau s'seorg tu nk kwan dgan ak...
baik bruk ak dak tu kne trime...
and ak nk gthu la...
kwan2 ak mmg nmpak mcm glew2...
tapi diaorg xde la b'muke2 and cover macho mcam ko la...
and wlaupun diaorg mcm tu...
study oke gak...
ko xpyah la nk bjet bgos sgt la kn...
ko shit la weyh...
sbb ak lpak dgn kwan ak smlm ko nk hboh swoh kwan ko tgor ak...
hellooo....
kwan2 ak ue wlaupun lpak2...
diaorg study ttap AKJ jgak la...
ko stakat HOT jep..
tak bwak mati la muke hensem ko tu SIAL...
haish...
hurmmm...
ak bkn nk nk m'crut at blog ak nyh...
p luahan aty...
untuk org yg ske mngumpat hal org lain...
lagi2 lelaki...
kenapa msti nk mnilai org mcm tu...
sbb mlut la t ak leyh hlag kwan2 ak..
hurmmmm...
hanya DIA lebih thu ak mcm mne..
ak xprlukn pndgan korag...
dan hanya DIA jgak la yg mnentukn syurga buat ak...
so jgan nk mnyibuk hal org...

Created By:
Arz_Weird

Hatiku Terusik...






pernah x kite slami ape yg ade dlm aty stiap org yg kite tgok mcm kat ats nyh?
hati ak mle terusik ble ak tgok stu fmily nyh yg sgt3 bkerja keras nk cry nafkah...
xpnah pun nmpak diaorg sdih...
snyuman sntiase trukir pade wjah diaorg tu...
wktu tu jgak ak sgt3 b'syukur dgn ape yg ak ade...
bnyak lagi org yg srba k'kurgan and dugaan yg diaorg terpakse tmpuh...
ak insafi dgan prgai ak nyh...
kdag2 bile ape yg kite nk xdpat kite akn mle la mngeluh da mula slahkn tkdir...
tapi..
pnah x kite t'fkir sbb knape kite xdpat wktu tu jgak?
sbbnyer...
kalau smua bnde kite dpat dgn mdah..
egt ker kite dgn yg MAHA ESA?
mst x kn?
kite semua hnye akn egt DIA bile kite ssh and lpekn bile snag...
:)
ak sgt3 b'syukur dpat hdup dlam family yg ak ade skrag...
:)
mama...ayah...
kak ngah syg sgt5 dgan mama and ayh...
trima kasih ats segala2nyer,,,
kak ngah hrgai sgt3...
:)



hrgai lah prents korg sblum t'lmbat dan ucpknlah trime ksih slalu...
sbb mgkin dgn hnye ucpn tu..
dpat bhgiekn aty prents kite semua...
pahala yg pntig kn?
jgn lpe jgak doakn mreka slalu..
:)
Created By:
Arz_Weird

Tuesday, 3 January 2012

Hari-Hari Tahun Baru Aku... :'(





Nmpak kan pic2 kat ats nyh...
oke nyh la yg ak nk crite...
skrag ak sgt3 stress dgn pew yg ak nk blaja...
ak xthu la...
org lain cm rlex..
ak un nmpak jewp cm cool...
tapi dlam hati and fkiran ak srabut la....
haish mcm2 ak nk kne pk...
oleh sbb yg dmikian..
kulit muka ak da jdi cm hmpeh...
korg thu kn ble da stress...


so pimple un mle la nak naik kat muka ak nyh ha...
confident ak un da jdi low dgn adenyer pimple nyh ha...
haish...
ak arap2 sgt yg pimple ak nyh leyh hlag xlme ag...
(hahahha..ctew sal pimple lak... hampeh kn? hahaha...)
ak da la plig crewet skrag da semua bnde...
huhuhu...
smpai mama n ayah ak un bsig dgan prgai ak...
eth sjak bila eth ak jdi crewet mcm nyh...
hahahha...
sbnarnyer dri dulu...
cme skrag lagi3 crewet thap cipan...
ahahahha..
sbnarnyer kn...
ak stress sgt3 dgn study ak skrag...
ak nk g klas un cm da xsmgat...
sbb rmai sgt...
so ak pnyer fokus un cm da hlag da...
ak nk klas cm dulu...
:'(
wlaupun ak main2 dlm klas...
p ak leyh tgkap pew lecture ckp..
tapi..
skrag...
ag ak xdgar pape..
:'(
ak un xthu la...
nk ngadu dgan mama n ayah,,,
tkut diaorag rsaukn ak...
:'(
hrapan diaorg kat ak bsar..
hurmm...
aduh...
tgok stress ag...
haish...
spe leyh tlog hlagkn stress ak nyh ek?
:'(


YaALLAH kuatkn la hmbamu ini dlam mghdapi liku dgaan yg tlah egkau tliskn untuk driku...
agr ak ttap brada d'ats lndsan k'imananku dan sntiase d'bwah redhamu YaALLAH...
:')

Created By:
Arz_Weird

Monday, 2 January 2012

Rumah Sewa Punyer Ceriter... :)

okeh... ary nyh ak nk cter pew yd jdi smlam dgan hri nyh... huhuhu...
semlm... shrian kami semua shoppig brag dpur.. hahaha... da cm family punyer blnje da thu... hahaha...
jom tgok pic2 dlu oke.. huhuhu....

mreka...lyan kpala ak yg sorg nyh shoppig ksut dgan beg.. huhuhu...

hahahaha.. ksian sgt3 dgn diaorag kne lyan ak nk plih semua bnde bgai.. hahaha..
hahaha.... ak sgt3 crewet plih brag... hahaha...


kat kdai ksut un smpat lgi mreka nyh ha...

hahaha... slpas pnat shrian dkat JJ... kami grak g tmpat tjuan utama kami keluar.... TESCO... huhuhu...
kami beli brang dpur kat sne... dan hasilnyer... 

hsil pmblian kami... sgat gler kn? hahaha...

hahahha... penuh dpur dgan brag2 kami ha... hahahah... semua orag pndag kami... huhuu...
chop3... korag msti t'tnyer mne ak kn? xde dlam pic...
hahahah...
oke...
smlm wktu kluar mke ak t'sgt5 la hmpeh...
so mood untuk ak b'gmbar tu xde...
so ak jdi photogrpher mreka sje la...
huhuhuhu....

nk tgok x brag yg ak bli smlm? huhuhuhu....

ksut dan beg yg ak plih.. huhuhu... glew kn?
hahahaha... ade lagi la....

oke .. nyh brag untuk kyakinan ak ble b'hdapn dgn org...huhuhu....

tu tak cmpo lagi dgan brag mndian ak.. hahahah... snag cter sgt3 bnyak... huhuhuuh...
oke... tuk brag rumah yg kiteorag bli lak.. kiteorag masak asam pedas and syur kobis... huhuhu...
hsilnyer.....


nmpak sdap kn? and sbnarnyer mmg sgt sdap... hahahah.... jgan jles... hahahha...
yg pling ak klakar... ble ak gthu dea... dea kte dea t'gmam sketika... hahaha... ngek kn...
and dea ckap dea xsbar nk hdup dgan ak sbb nk ase ak msak... hahahaha...

( atok...awak jgan bragan tggi sgt.. t law awk jtuh kite same2 jugak yg skit tahu..hahaha...)

pape pown ak enjoy dgn life ak skrag...wlaupun bnyak sgt bnde yg ak kne pkirkan.. :)

Created By:
Arz_Weird