Monday, 28 November 2016

Azmiera Turns 23..



Assalammualaikum..

Rasanya tarikh lahir aku dah lama berlalu.. berbulan-bulan lamanya.. dan tinggal dua bulan jer lagi rasanya aku nak tempuh umur 24 tahun pulak.. terlalu banyak cerita lama yang nak dikongsi tapi kesempatan tuh tak ada.. jadi aku share la throwback sikit2 yer.. sebagai tanda aku menghargai semua usaha orang sekeliling aku untuk sentiasa buat aku bahagia walau kadang aku terpaksa mengalah banyak benda.. tapi aku tahu ada hikmah menanti aku... so just keep smiling..








Sekitar majlis makan-makan sambutan bufday merangkap cuti raya cina hari tuh.. so alang-alang buat makan2 kumpul ramai2 satu keluarga.. kadang malu jugak bila dah besar2 sambut bufday lagi.. rasa tak layak jer.. hahaha.. tapi suka.. wakaka.. tak apa tunggu next year makan2 jugak mungkin tapi tiap tahun pun sama jer... maybe lagi besar... hahahah.. berangan lebih ni.. hahaha.. sekadar throwback and share.. terima kasih mama and ayah.. untuk segalanya... in sha ALLAH satu masa kak ngah akan balas semula segalanya.. harap kesempatan tuh masih ada.. aaminn..

Terima kasih atas doa-doa yang dikirimkan.. moga yang baik2 sahaja mendatang hendaknya.. aaminn.. dan semoga doa yang baik2 jugak melantun sama.. aaminn..

No comments: