Tuesday, 29 March 2016

Bebas Meluah Rasa..



Assalammualaikum..

Lepas kejadian pilih memilih tuh jadi.. aku dengan diri aku sendiri yang hilang arah.. nasihat demi nasihat dari kengkawan aku tengok serabutnya aku.. aku buat keputusan untuk pertahankan apa yang aku nak siapa yang aku cinta..

Inspirasi ni pulak aku dapat dari cerita Tenggelamnya Kapal Van Der Wijck.. aku tulis surat luahkan segala rasa tanpa sikit pun selindung sebab ayat dalam cerita tuh "Dengan menulis kita bebas meluahkan rasa"..


Rasa hilang sekejap beban dekat dada.. macam-macam aku luah.. aku rasa cinta rasa rindu.. apa yang jadi ape yang pergi.. lagipun aku bagi ni lepas tuh aku dengan ika larikan diri pergi Pulau Perhentian.. aku nak tenangkan kepala dengan apa yang jadi.. aku pun tak tahu apa yang aku serabutkan oh.. pastinya dengan apa yang jadi,  kena pindah rumah kesekian kali sampai la dah duduk yang rumah sebiji sendiri,, sendiri handle senang, dengan masalah hati so aku pun bawak la diri ni jauh, pergi... hahaha... 

Jawapan kepastian yang aku mintak dari dia lepas aku balik ni.. so apa pun aku tunggu dengan redha dan bertabah la.. hahahaha... doakan kebahagiaan aku gittuew... apa pun yang pasti aku dah cuba kejar cinta aku sendiri sekurang aku dah berjuang.. kan?

No comments: