Wednesday, 30 September 2015

Hi Perlis...



Assalammualaikum..

Hi Perlis.. lama dah pergi baru lah nak hi2.. hahaha... saja jer nak throwback jer balik.. kenapa dan mengapa pulak aku boleh sampai ke Perlis pulak tuh kan... haha.. ok pergi hantar adik laki aku masuk UNIMAP.. sambung study sana dalam kos Electrical Engineering.. sambil tuh menjenguk la sedara mara aku dekat sana yelah ayah aku kan orang kedah so memang kampung dekat sana walaupun dah lama tak balik dah sejak atuk laki and atuk perempuan aku dah duduk dengan mak su aku dekat johor ni..

Banyak benau berjalan sedangkan baru jer habis majlis akak aku kahwin.. ok pasal tuh nanti later aku update yer.. huhu... selama dekat utara ni dan jadi orang utara ni.. aku pun mula la belajar jadi orang kampung.. duduk dekat sawah padi.. and aku dapat satu ketenangan yang tersangat la best.. kalau aku nak larikan diri lepas ni memang utara la jadi tempat perlarian aku.. eh dah kantoi da.. haha.. meh aku share sikit pic selama aku kat sana.. and dengan tak sengaja si Hajar pun terjebak jugak dalam shortvacation ni sebab nak teman aku drive kan.. huhu..





Masuk kampung orang pinjam motor merayap pergi sawah padi... rasa sejuk air dekat kampung.. haish.. rindunya semua benda tuh.. sangat rindu... kalau de masa lagi memang aku akan pergi balik sana.. nak makan best yang murah.. hahaha..


Thanks alot ajaa.. seminggu kau mereput kat umah aku... dari majlis akak aku sampai la ke Perlis kau terjebak... makin lama persahabatan kita pun jadi makin diluar jangkaan kita kan... tak sangka senyap kita dulu bila start jumpa terus kita jadi makin rapat..alhamdulillah..

Pada Afiq... study lek lok.. ingat semua susah payah mama and ayah hantar kau jejauh tau... penat habis kenduri pun masih ada terus hantar kau... jangan ulang silap sama macam dekat Asasi dulu... pointer naikkan lagi.. kak ngah selalu doakan kejayaan adik2 kak ngah.. kita sama2 banggakan mama and ayah yer..


No comments: