Wednesday, 30 September 2015

CoeurStore by arz_weird



Assalammualaikum..

Sinambungan dari aku pergi Perlis tuh.. aku pergi dengan satu niat jugak.. aku cari barang untuk start bisnes online aku...  apa yang aku jual.. eh mesti la macam2... haha.. tak ok.. aku cuma jual orang jer... eh... hahaha..


Aku jual totebag untuk student... student kan suka benda simple.. so ini la antara barang yang aku dapat cari waktu pergi Padang Besar haritu.. alhamdulillah.. setakat ni kawan-kawan banyak la support aku punya bisnes... tapi untuk online tuh... banyak lagi yang aku kena usahakan...

Nak dijadikan cerita sekarang ni pun tergendala seketika.. sebab aku ni bukanlah selalu sangat nak menghadap insta shop aku tuh... mobile data pun cam hampeh gak... haha... harapkan wifi jer nak laju... hahaha... buat masa sekarang aku buat apa yang mampu dulu.. in sha ALLAH ada rezeki.. akan ada lah customer aku yang lain akan datang...

Aku tak harap la untung bebanyak.. aku cuma harap ada duit-duit tepi untuk aku sendiri tanpa susahkan mama and ayah aku jer... try independant la kan.. huhu... Azmiera chaiyok2.. hahaha

No comments: