Wednesday, 22 July 2015

Salam Syawal..



Assalammualaikum..

Rasanya dah terlalu lama aku tak menjenguk kesini.. lepas baby asus aku buat perangai.. hanya mampu update dengan handfon jer la... huhu

Pejam celik pejam celik.. plink2.. haha... dah masuk 6 syawal dah pun.. macam tak percaya.. puasa pun tak rasa.. mungkin faktor usia.. buatkan raya jadi makin tak excited macam waktu kecik2 dulu..

Yelah sepupu sepapat semua dah besar.. masing ada kehidupan masing yang buat silaturrahim tuh makin lama makin jarak kot.. tapi entah.. yang pasti bila berkumpul semua mengila jer... cuma kadang jadi awkard moment.. tak tahu nak sembang pasal apa sangat.. hehe


Share satu pic family.. hehe.. tema tahun ni oren.. dah jadi satu keutamaan bila raya pertama setiap tahun sedondon... ataupun boria.. kalau dulu benda ni macam jadi satu bahan gelak orang tapi sekarang dah jadi trend satu keluarga satu tema.. huhu

Raya tahun ni.. agak hambar.. sebab aku and adik aku kerja time raya.. so.. family aku pun tak beraya sangat...
Tapi raya tahun ni la buat pertama kalinya aku tak bertekak dengan akak aku.. kalau tak setiap tahun raya bergaduh... aku un tak tahu kenapa... makin besar... kepala masing2 itu batu atas duduk jugak... haha.. aku mengaku tuh... tapi alhamdulillah la kan...

Apa pun... selamat hari raya semua... maaf zahir batin.. nanti update lagi... banyak benda nak share... hehe

No comments: