Wednesday, 8 July 2015

Kesayangan... BoyFriends Gred A++...



Assalammualaikum..

Mencuri sikit masa sementara nak balik ni... siapa kesayangan? Siapa pulak bf gred A++…


Inilah dia kesayangan aku dunia akhirat... atuk kena masuk wad.. isnin haritu atuk demam, muntah2 and tak berdaya nak berdiri sebab skip cucuk kencing manis... haish... maaf atok... tak ada untuk atuk.. jaga atuk.. tapi tak pernah sekali kak ngah lupa untuk doakan atuk..

Atuk ingat kan atuk ada tanya kak ngah.. bila nak kahwin.. kalau boleh.. biarlah cepat.. sempat atuk tengok.. kak ngah tak suka atuk cakap macam tuh... rasa bebanan kat bahu kak ngah ni.. kak ngah tak mampu janji apa..

Atuk la atuk yang paling rare.. boleh rempit naik motor jauh2.. suka bawak kak ngah jalan2 waktu dulu.. selalu usik kak ngah.. and kak ngah pun selalu usik nak pijam duit atuk...

Atuk.. kuat la yer.. jangan lemah.. tak sanggup tengok atuk macam ni.. atuk kesayangan and bf kak ngah yang tak pernah kecewakan kak ngah...

Kak ngah sayang atuk... tak ada penganti.. tak ada yang lain.. atuk kuat yer.. ramai sayang atuk and perlukan atuk lagi... in sha ALLAH.. biarlah bukan atuk tengok kak ngah kahwin jer... kak ngah berjaya punya segala.. in sha ALLAH.. kak ngah bawak atuk jalan2 naik kereta macam atuk suka...

No comments: