Saturday, 4 July 2015

Cuti tanpa Cuti... Adeh!! Sakitnya Tuh Disini..



Assalammualaikum..

Sekian lama tak update blog... disebabkan qouta wifi 5gb yang adik aku habiskan dalam masa 5 hari... line pun macam siput sedut dah... ni pun mampu update pakai fon jela... huhu... yang paling menambah pilu and sendu aku bila baby asus aku pun dah buat hal pulak.. setelah 4 tahun pakai... first time dia buat hal macam ni... nak bermanja la tuh.. tapi tak kena masa....sebab gigih nak guna duit arah lain... kena la melabur untuk baby asus aku ni...

Apa aku jak cerita untuk entry kali ni yerrr... hahhaha.. banyak sangatttt... tapi aku nak cerita keadaan yang terbaru aku jela.. sekarang ni aku part time dekat cosway... selama cuti ni la kan.. sampai la aku naik sem 2 nanti.. nampak tak cuti macam tak cuti... cuti aku penuh aktiviti yang tak ada rehat... aigooo... pening mak tau...

Celik mata nak kena layan budak-budak mama jaga, kalau kerja lepas tuh masuk kerja... disebabkan part time jer... waktu kerja aku tak menentu and aku kerja 4 or 3 hari seminggu jer.. Kalau tak kerja pun aktviti aku penuh jugak... penaaatttt...

Sekarang pulak bulan puasa, tolong mama buat kuih raya, nak kemas rumah lagi... terbongkang terkangkang aku dibuatnya... haha.. macam-macam benda kena settle walaupun tak study... otak tak berhenti fikir n fikir... hahaha

Lagi pulak bulan depan akak aku nak kawin.. and aku lah yang paling banyak kena uruskan benda sekaligus jadi driver tak bergaji mama aku la untuk beli barang-barang kahwin..

Aktiviti semua ni buat aku pun tak ada masa untuk diri sendiri.. so bila orang asyik tanya aku pasal bf.. jawapan aku... aku tak ada masa nak fikir.. kalau ada yang nak pun.. aku tak pasti semua tuh... rasa macam nak lari jauhhhh... tengok siapa yang akan gigih cari... tapi kau jangan perasan azmiera... kau ingat kau sape orang nak cari kau... *carut diri sendiri... hahaha

Harap semua urusan yang tengah aku settlekan dipermudahkan la... letih sudah... huhu.. tapi jadual aku pack smpai bulan9... haha.. tak apa lah... layankan jela... lepas tuh dah tak payah fikir... boleh macam tuh? Hahaha

Jumpa lagi lain hari... mau layan perasaan sendu ni sekejap... entry ni tak ada pic... sebab siput dah buat masak lemak cili api... adiosss... huhu

No comments: