Tuesday, 5 May 2015

Sama Tapi Bukan Dia...



Assalammualaikum..

Rasanya dah lama sangat aku tak menjenguk kan diri aku sendiri untuk hadap blog aku sendiri.. kesibukan yang melanda buat aku lupa sekejap dunia atas talian aku ni.. hahaha.. cewah kemain lagi kan ayat aku ni...

Dah la baru nak menulis... tajuk pulak dah tragis.. kesian... hahaha.. Sama tapi bukan dia.. siapa? hahaha.. jeng jeng jeng..


Yup Syafie Naswip atau lebih terkenal dengan panggilan Mohsin.. nak bermak jemah sekejap.. waktu aku pergi camping dekat Pantai Kerachut Penang... aku dengan tak sengaja terjumpa dalam team camping ni yang muka sangat iras macam dia and panggilan dia Mohsin jugak dekat sini.. haaa.. aku belum cerita lagi kan pengalaman aku dekat Kerachut.. semua tuh sebab kebusyan aku buat aku tak sempat nak share cerita and update dalam blog... nantikan entry aku nanti yer... hehehe..

And THE WORSE.. aku tengah berkawan dengan dia... and benda tuh sangat la kelakar... tak sangka ada orang nak pandang muka hantu mak limah aku ni waktu time camping haritu... and the best part lagi... bala menimpa bukan dia sorang jer sekarang... penambahan kuasa dan jajahan takluk pun bertambah yang membuat aku sangat serabut sekarang... hahaha...

Niat aku cuma satu berkawan dan tambah kenalan...andai apa yang aku buat.. dah buat diaorang salah faham... aku pun tak tahu.. sebab point and focus aku sekarang adalah untuk study.. study.. and study...

Dah la si Mohsin ni senior... memang ada la dia datang lepak sama.. and setiap kali lepak kawan-kawan dia akan pandang aku dengan ika macam jenayah berat bagi diaorang...( aku tak pernah lepak berdua jer dengan dia... huhu.. ) and that things make me suck!... hahaha.. kadang penat jugak nak fikir apa orang nak cakap and nak fikir.. sebab kehidupan sendiri pun tak tersusun. hahaha..

Mesti semua tertanya mana pic dia kan... ok.. disebabkan tak transfer gambar dalam laptop.. so aku tak dapat nak upload pic dia... haahhaa.. tapi serius sama... apa pun dia seorang kawan yang baik...

No comments: