Tuesday, 31 March 2015

RANTAI ART FESTIVAL



Assalammualaikum..

Kesibukan melanda hari-hari aku.. hehehe... so hari ni barulah boleh jengah dekat dalam blog aku yang selalu terbiar ni kan.. masa aku limitad untuk hadap blog aku ni.. walaupun memang minat aku untuk menulis blog ni kan..

Siapa ada pergi Rantai Art minggu lepas?? angkat tangan... korang ada nampak tak booth kecil comey lotey dengan 3 orang cek mek molek yang datang dari bangla... eh... hahaha... kalau ada itu la aku,ajaa and ain(membe ajaa).. bukak booth... untuk pertama kali.. pengalaman paling bermakna dan berharga pada aku.. sangat suka....


Ini gambar waktu malam akhir tuh.. tutup booth.. bergambar dengan akak Lia yang comel ni... sangat comel.. kenal dengan mak cik sebelah lagi sorang tuh... harung hujan panas sama-sama... sangat kelakar... hahaha



Second pic pulak... kawan baik aku sanggup datang nak tengok booth aku... thanks Farah.. walaupun kau tak beli... *marah.. hahahah.. yang pic terakhir lak gambar aku dengan si kembar aku kenal waktu Poli dulu.. orang first aku jumpa diaorang yang terus berakhir dengan disaster.. bergaduh teruk... tapi... tak sangka diaorang nak datang and ingat lagi aku..

Ramai jugak la kawan yang tak sangka aku jumpa dekat sini... kelakar semua ada la... lawak sangat.. apa pun ni pengalaman best yang buat aku bersemangat nak meniaga.. in sha ALLAH ada rezeki aku memulakan langkah... aaminn...

No comments: