Tuesday, 31 March 2015

Peneman Dua Hari..



Assalammualaikum..

Berbalik kepada post pertama aku tadi.. ada someone yang aku nak say THANKS... hehehe.. siapa?? ada la... hahaha... *kau ingat kau siapa nak berahsia sangat?? hahaha.. aku nak ucap berbanyak THANKS.. ok tuh BM paling teruk pernah aku tengok.. hahaha.. pada Mohamad Izham Ismail.. yang datang terkedek dari jauh.. semata nak teman aku and kawan-kawan aku meniaga keropok lekor.. eh... hahaha...

Ramai yang tertanya apa hubungan aku dengan dia... Jeng.. Jeng.. Jeng.. susah aku nak cakap kan hubungan aku dengan dia.. Its very very very complicated.. hahaha.. ada jodoh ada la kan?? macam tuh boleh?? hahaha..

Dia sangat baik la... penyokong,pendengar, yang baik buat aku... kadang dia jugak adalah punch bag tak berbayar aku.. tempat aku luahkn marah semua la.. nasib kau la kenal orang macam aku ni kan... hahaha... dia ada waktu aku susah and senang... bukan macam sesetengah orang yang cakap nak aku and akan ada sentiasa dengan aku.. tapi... HARREEMMM... hahaha.. banyak sangat alasan tak boleh jugak... annoying tahu?? annoying... pada insan tuh.. aku harap kau bahagia la kan...

Dia la jugak yang jaga makan minum kitaorang yang memanjang tak sempat nak makan... senang citer jadi macai tak bergaji la kan... haahaha.. import juga mari... hahaha... thanks layan kami bertiga..

and the best part aku dapat kumpul buku puisi... *ok ni lari tajuk sikit.. hahaha



Thanks alot coz always be there for me.. even you have to through all the thing that can make you give up on me... thanks always support me for what i want and love to do... thanks,thanks and thanks..

*BI terabur... tapi saja nak test... hahaha.. faham sendiri la punch line yang aku cuba nak sampaikan... hehehe...


No comments: