Tuesday, 10 March 2015

Math Punya Pasal



Assalammualaikum..

As a blogger sepatutnya kena rajin update.. aku pulak.. biarkan jer blog aku berhabuk and berhabuk.. hahaha.. So benda yang aku nak cerita harini.. pasal study aku la ape lagi..

Kenapa dengan study aku?? Ok jer semua alhamdulillah.. cumaaa... masalah suject math.. aku paling lemah dalam math.. tapi bila masuk sini.. aku boleh adapt math.. sebab sangat la ramai suka share ilmu..

First things yang aku fikir bila degree.. semua akan mula pentingkan diri.. selamatkan diri masing-masing.. tapi sama jer.. hahahaha.. malah lagi advance pun ada...

Tapi bila semalam dah dipecahkan group untuk subject math tuh buat assignment ikut group yang dah ditetapkan.. baru la aku berani nak tegur lelaki.. sebab aku macam ade satu perasaan sangat malu pada lelaki yang aku tak kenal..

Tapi nak dijadikan cerita semalam terkeluar sikit perangai pelik aku tuh.. membahan orang, buat lawak sengal.. haish.. aku tak orang kenal aku... buat aku tak wujud.. lagi baik.. aku dengan dunia aku... hehehe..


Apa pun aku rasa ok la.. dak lelaki kat sini.. tak pilih perempuan mana cantik je nak buat kawan.. tak macam poli dulu.. yang HOT jer nak dijadikan kawan.. yang cantik, vogue the vass.. so kat situ confident level aku pun low la.. tapi sebenarnya masuk sini lagi low.. semua pakat muka flawless.. aku yang segan.. hahaha.. aku harap.. macam mana aku kat poli dulu.. tak ada sapa kenal.. or suka or crush kat aku.. macam tu jugak kat sini.. buat aku tak wujud lagi bagus.. hahaha.. senang hidup aku.. hehe..

Mungkin sebab kepelikan perangai aku ni.. istilah arz_weird ni wujud.... ape pun aku bahagia dengan kehidupan aku.. :)

No comments: