Monday, 16 March 2015

Kau Kena Mula Terima Hakikat..



Assalammualaikum..

Aku tak tahu macam mana nak mulakan entry ni... aku tak tahu nak luahkan apa lagi.. yang aku tahu.. cukup la.. aku dah penat.. penat kenapa? sebab aku kena layan baik orang yang tak pernah faham and tahu yang dia sakitkan aku... dia datang macam tak ada apa... then expect aku boleh lupakan semua.. nope.. tak semudah tu.. banyak kali aku bagi peluang berkawan.. ada dengan dia.. tapi dia tak hargai aku pun... dia nak aku macam mana lagi??


Then satu hari... ada orang bagi aku screenshot ni.. aku pun tak tahu nak buat reaksi macam mana... aku da start lupakan dia.. lupakan perasaan rindukan dia.. cintakan dia... aku da buang perasaan tuh.. sebab bagi aku cukup la dengan apa dia buat... tapi dia tak pernah faham...

Aizad izwan...apa sahaja yang kau buat.. luka aku tak akan mudah kau ubati... sebab aku yang tersakiti... walaupun aku yang pergi... biarlah kau tak fahami... ape yang aku alami... biar aku simpan sampai akhir nanti... moga bahagia menanti buat kau satu saat nanti... aku... penat... biar aku pergi..

No comments: