Thursday, 5 March 2015

Dah Bercerita..



Assalammualaikum..

Masukkan entry banyak harini sebab bosan teruk.. hahaha.. apa yang aku dah bercerita.. haha... siap aku buat tajuk entry aku ni pulak kan.. alkisah... cewah.. hahaha...

Sejak kali pertama aku masuk sini.. tak siapa tahu kisah lelaki dalam hidup aku.. siapa yang hadir siapa yang pergi... sampai la harini.. aku siap tunjuk gambar semua.. and diaorang pun dah kenal and tengok muka..

Yang diaorang tahu aku memang jarang and tak ada la nak berkawan or kenalan sangat dengan budak lelaki dekat unikl tuh... same goes macam waktu aku kat poli.. memang tak ada pun yang kenal aku.. aku pun tak kenal orang.. sad life.. haha.. tapi bagus jugak la kan... sekurangnya tak ada la mak minah or mak joyah nak menyibuk life aku.. hahaha..


Rony Surya Hidayat Nasib


Aizad Izwan Mohd Fauzi


Mohamad Izham Ismail

Tiga lelaki berbeza ni lah lelaki yang penting dalam pengalaman hidup aku... dalam banyak suka duka hidup aku and harini akhirnya aku bercerita tentang diaorang pada kawan aku dekat sini.. hahaha.. bialah diaorang semua tahu..

Setiap dari 3 lelaki ni semua ajar aku banyak benda ade suka ade duka.. penah ad, pernah faham aku, dengar cerita aku.. aku bersyukur kenal diaorang walaupun ada banyak benda aku kesalkan bila aku dah tak dengan diaorang.. 

Andai takdir aku bersama salah sorang dari diaorang ni.. aku redha and terima dengan hati terbuka... tapi kalau tak.. mungkin diaorang cuma ada dalam jalan hidup aku.. tapi bukan untuk bersama aku... aku percaya perancangan ALLAH lebih besar dari ape yang aku rancang..

So just smile, keep head up, keep walking.. :)



No comments: