Tuesday, 31 March 2015

Assignment : Magazine..



Assalammualaikum..

Cerita ni dah berlapuk pun sebenarnya cerita minggu lepas pasal assignment BI untuk menghasilkan satu majalah mengenai UNIKL MIIT tercinta ni.. hehehe.. so aku dengan team aku pun apa lagi... perah segala idea la.. dengan jadikan muka-muka tak berapa gojes ni.. *yang tak gojes aku sorang jer.. hahaha.. untuk jadi cover page... and aku pulak dilantik sebagai ketua editor.. tapi yang banyak edit... si sarah... nampak tak?? hahahaa..



dengan bertemakan biru putih... kitaorang pun pergi la shoot.. buat editing.. and alhamdulillah... taraaaaa... siap jugak...


Cover page lupa pulak aku nak transfer dari fon masuk ke laptop ni.. maklum... walaupun fon aku besar gajah tapi susah nak update blog pakai fon.. leceeehh bak hang... hahahah.. so ini jer la yang mampu tunjuk... ketua editor.. berposing baca majalah sendiri yang tak seberapa tuh... hahaha..

Harap full mark la kan.. kenyit-kenyit mata sikit dekat Sir Maswan... hahaha...  apa pun ni pengalaman baru and berbeza sangat dengan waktu aku diploma... semua benda saling berlawan... siapa yang terbaik... and semua nak perfect...

Harap aku boleh biasakan keadaan kat sini lama-lama nanti.. aaminn..


No comments: