Sunday, 15 March 2015

Bridemaids.. Tahniah Olive..



Assalammualaikum...

Dua hari yang memenatkan bila terlibat dengan wedding budak sekolah teknik dulu.. lagi-lagi aku yang jadi bridemaids... sangat kelakar..

Nak dijadikan cerita... budak yang kahwin ni pun.. Ainatul Mardiah ni aku memang tak pernah pun rapat waktu sekolah.. kenal macam tu jela.. tapi tak sangka aku boleh involve dalam hari bersejarah dia.. tu la kan.. jalan yang ALLAH nak tunjuk tu kita tak akan sangka langsung..


Ni waktu nikah.. 


waktu sanding..


Yang terlibat.. jadi bridemaids.. huhu

Alhamdulillah semua majlis berjalan lancar.. and dia pun dah selamat jadi isteri orang.. and mula la soalan lain akan menyusul.. aku bila pulak.. hahaha.. lambat lagi.. study lagi...

Ain selamat menjalani kehidupan sebagai isteri orang.. jadi isteri yang taat and setia pada suami.. in sha ALLAH doakan kau kekal sampai syurga.. aaminn..

No comments: