Saturday, 14 February 2015

This Feeling...



Assalammualaikum..

Tak tahu macam mana aku nak mulakan post aku harini.. apa yang aku buat.. aku tengah lepak.. dengan akak umah aku.. and kawan waktu belajar dia.. tapi... perasaan aku kacau bilau.. tak tahu kenapa...

Dalam gelak tawa.. aku tenggelam dengan perasaan sendiri.. aku tak tahu mana aku nak lari.. buang perasaan ni.. aku sepi ker?? Aku masih ok lagi... masih mampu tahan semua ni... entah kenapa... jiwa aku kosong.. jiwa aku melayang... haish..jiwa.. mana kau pergi??

Bila dalam keadaan macam ni.. keliru ke aku?? Entahla.. aku dah jumpa cinta yang aku harap dan tunggu.. tapi pasti ker.. dia pun macam tak nak berterus terang... main tarik tali.. aku tak mampu berharap lebih.. aku tak sangka semua ni dalam waktu yang sekarang..

Lagi satu.. sentiasa menunggu.. tanpa lelah.. tanpa jemu.. kejam ke aku.. membiarkan cinta dia disitu.. kadang aku yakin.. kadang aku celaru... yang ini aku pasti akan tetap disitu... tapi layakkah aku mendapat cinta sebesar itu..

Lagi satu cinta yang paling banyak memaksa aku... paling banyak menyakitkan aku.. tapi cinta ni memang tiada keyakinan pada aku.. untuk aku teruskan dengan dia.. tapi aku tak tahu macam mana aku tolak dia tanpa menyakitkan dia.. aku je nak fikir hati dia.. dia datang and pergi sesuka hati... maybe.. cara tuh aku akan buat jugak nanti...

Banyak benda yang akak-akak rumah aku nasihat... tapi diaorang akan sokong apa je keputusan aku... siapa yang aku nak dalam hidup.. and bahagia tak aku dengan keputusan aku tuh... 

Istikharah entahla... tak tahu mana nak mula.. huhu.. kadang aku pening dengan hati aku sendiri... aku harap biarlah ada jumpa jalannya.. untuk masa sekarang fokus dengan perancangan aku dulu.. 

Cintai dulu ALLAH.. in sha ALLAH.. cinta lain akan hadir.. aaminn...


No comments: