Saturday, 7 February 2015

Minggu Silaturrahim Unikl..



Assalammualaikum..

Entry kedua aku nak post pasal minggu suai kenal atau bahasa unikl minggu silaturrahim.. hehehe.. orientasi sebenarnya... kesibukan yang melanda gara-gara ini la jugak aku tak dapat nak update apa-apa dengan kondisi laptop aku belum format.. cewah kondisi sangat kau.. indon mali jugak.. hahaha.. so aku pun tak la update pape.. story mory ni aku simpan buat pekasam.. hehe..

Apa yang aku dapat dalam program ni? aku dapat jerawat dimuka ku.. hahaha.. gara pergi kem dengan air kotor.. maklum la kulit sensitive sangat.. nak membiak cepat nak hilangkan bekas jerawat ni azabnya.. terpaksa la touch up foundation 14 inci.. hahaha.. ok dah melalut.. haha..

Inilah yang aku dapat... kawan baru waktu dalam minggu suai kenal tuh.. dengan buat persembahan last minute.. tapi menang.. hebatkan kami.. alhamdulillah.. hasil idea aku.. saya suka.. saya suka.. idea aku tapi bincang la sama-sama apa nak tambah nak tolak.. hehehe... ramai bawah aku... diploma... haha.. dulu diploma rasa budak-budak.. bila masuk degree aku dah faham perasaan orang tua tuh macam mana... hehehe...


Then pic yang kedua ni pulak.. inilah roomate aku.. kami 4 orang sebilik.. semua baik belaka... akak ni jer sama macam aku.. mulut kecoh sikit.. sikit ker? banyak sebenarnya.. hahaa.. yang pkai tudung pink tuh budak lagi.. baru 19.. hehe.. yang tudung hitam tu pulak... sebaya aku.. sangat sopan.. so terkadang aku pulak yang sengan nak menjemah sangat... yelah... aku jer buat bising and banyak tanya.. hahaha.. memang tabiat dari kecik tak boleh buat apa la kan.. hehe..

So kesimpulan yang dapat aku buat.. kehidupan baru aku sekarang adalah kehidupan aku yang ni.. bersama orang baru sekeliling aku.. harap semuanya dalam keadaan baik-baik sahaja sampai keakhirnya.. aaminn..



No comments: