Thursday, 15 January 2015

Penantian Yang Terjawab Akhirnya...



Assalammualaikum..

Akhirnya dapat jugak mak jemah mencuri ruang dan masa mak jemah untuk mak jemah berblog harini.. diatas kesibukan yang melanda.. mak jemah pun dah macam xrupa orang pun ada dah.. hahaha.. kalau tak rupa orang adakah mungkin akan berupa hantu kak limah balik rumah?? Hahaha.. alhamdulillah.. masih cantik,muda jelita walaupun.. hakikat.. hahaha.. tak baik mencela nikmat ALLAH... ustazah la pulok.. hehee

Okeh dah jauh sangat mak jemah mencarut dan mencirit ni.. eh.. hahahaa.. tajuk post mak jemah harini pasal alhamdulillah.. akhirya.. kenapa yer.. dah nak kahwin ker?? Oh nooo.. tak mungkin..lambat lagi.. hahaha.. mak jemah nak kongsi kegembiraan.. akhirnya.. aku dah dapat sambung belajar.. ijazah sarjana muda... alhamdulillah.. penat tau tunggu.. and penat jugak aku nak cakap aku ni mak jemah.. makcik2 sangat.. hahaha..


Unikl... betul ker keputusan yang aku ambil ni.. in sha ALLAH berkat doa mama and ayah semua keputusan aku ambil semua mendapat restu dari diaorang.. wah ayat kelass sangat...

Aku tak akan sia-siakan peluang yang ada.. semoga aku dapat buat lebih baik dari diploma.. aaminn..

No comments: