Tuesday, 20 January 2015

Penang Aku Datang..



Assalmmualaikum..

Harini aku mencuri masa terluang yang memang aku nak habiskan sebelum aku angkat kaki dan pergi daftar study.. hehehe.. secara rasminya minggu ni minggu terakhir aku kerja dekat companya ni.. and secara tak langsung.. anis ambil alih tempat aku.. alhamdulillah... aku bagi jalan untuk orang lain mencari rezeki..

Ok berbalik kepada tajuk entry aku harini.. PENANG AKU DATANG... kelas kan.. macam istanbul aku datang sangat.. macam jauh jer.. macam jauh jer... hahaha... firstly aku nak ucapkan thanks untuk kak su and kak miza atas trip ni.. fully support by them.. so touch... diaorang tersangat la baik dengan aku.. aku cuma keluarkan duit belanja aku jer... tiket flight and hotel under diaorang...

Inilah pertama kalinya aku jejakkan kaki aku dekat Penang dan kali pertama juga aku terbang naik flight... satu pengalaman yang tersangat la aku tak akan lupa sampai bila-bila...  sekurangnya aku pernah merasa naik... alhamdulillah... and perjalanan aku pergi and balik dalam keadaan selamat.. berkat doa and restu mama and ayah bagi aku bercuti...











Inilah antara gambar dari 400 keping yang boleh aku share.. hahaha... aku naik airasia.. bukan firefly... snap jer pic tuh.. jejaka yang berdua tuh kawan kak su... kesana sebab teman kak su bertemu mereka.. yang kecik tuh zikry merangkap someone yang tengah kak su mengenali.. hehehe... yang sorang tuh namanya afiq.. kawan zikry... nasib baik diaorang boleh nak melayan gadis perasan cantik yang suka bergambar ni... hahaha...

Thanks alot... sangat best untuk semua... kenangan, makanan, orang penang jugak... semua baik.. ketenangan jugak dapat aku cari... aku berjaya lupakan dia sedikit demi sedikit.. dia tak ada saat aku cuba mengapai kejayaan... thanks alot... kau menyedarkan kau kau tak berbaloi untuk aku ingati... aku doakan kejayaan kau dunia akhirat aizad izwan... 

No comments: