Thursday, 15 January 2015

Myvi Biru.. Idaman Kalbu..



Assalammualaikum..

Harini kemain gigih lagi aku habiskan masa berblog kan... post aku kali ni pulak pasal kereta baru perodua yang baru... tak adalah baru... myvi yang diberi nafas baru jer... and paling suka ada warna biru... aku tak tahu kenapa sekarang ni aku tersangat lak minat warna biru or senang citer royale blue.. sangat memikat hati..



sangat la comel warna ni.. dan sejak aku dah selalu drive kereta kawan kak su myvi manual fully modified.. aku macam dah terjatuh hati pulak dengan myvi.. sedap jugak bawak myvi ni... aku pulak memang sangat suka dengan kereta manual sebab aku suka speed.. kereta bapak aku nak aku lenjan? memang tak la saga flx standard aku nak lenjan.. tak jadi apa.. hehehe..

In sha ALLAH.. satu hari bila aku dah habis semua ni.. aku kan cuba kumpul aset aku sendiri tanpa menyusahkan siapa pun dalam hidup aku.. and aku akan balas balik semua kebaikan yag diaorang dah buat pada aku.. in sha ALLAH.. mungkin waktuh tuh bukan myvi biru... tapi porsche warna biru.. cewah angan-angan mat jenin.. tak salah kalau itu impian.. aaminn...

No comments: