Thursday, 8 January 2015

Ex vs Kawan Baik



Assalammualaikum...

Tajuk entry mak jemah harini Ex vs Kawan baik.. apa pendapat korang semua tentang tajuk ni.. ramai yang cakap ex tak akan pernah jadi kawan baik sebab susah.. nanti nak move on lagi.. bla..blaa..and bla.. tapi bagi mak jemah tak macam tuh.. huhu

Mak jemah ada ex yang mak jemah memang benci satu masa dahulu.. nampak tak ayat klasik sangat.. macam bed time story tau.. hehehe.. banyak benda buat aku benci die.. die senyap.. and aku pun senyap.. ada juga cuba nak bersembang.. tapi akan jadi awkard moment sangat.. hahaha..

Lepas bertahun.. dia muncul waktu aku sem kedua politeknik.. jumpa.. lepak.. tapi bukan berduaaa... nope... hahaha.. ramai-ramai.. hehehe.. alhamdulillah.. kitaorang jarang nak throwback.. apa yang ada kat depan and masa sekarang.. itulah jadi topik.. yang lepas biar lah lepas.. dah besar kan.. hehe..

Tak salah nak jadi kan ex kawan baik tapi dua-dua kena pandai main peranan..no hard feeling.. hanya kawan.. kawan baik.. someone yang dah kenal and faham kita.. kadang ada hikmah kenapa tak bersama.. sebab mungkin ALLAH nak tunjuk yang antara kita and ex cuma boleh bahagia sebagai kawan baik.. bukan kekasih.. kan??

Apa pun.. aku tak pernah menyesal kenal dia and sakit sebab dia.. sebab itu yang menjadikan aku kuat macam sekarang.. pandang kehadapan..fikiran matang.. in sha ALLAH.. Ex akan jadi kawam terbaik yang korang pernah ada.. adios.. hehehe..

No comments: