Wednesday, 3 December 2014

Talent?? Mampu ker??



Assalammualaikum..

Mencuri sedikit masa dengan mengarang secebis luahan rasa.. cewah.. permulaan dah dramatik kan.. haha.. suspen tak??.. hahaha.. kenapa harini aku tulis tajuk ni sebab aku nak cakap pasal diri aku.. aku ada nampak dekat FB satu iklan pertandingan talent.. talent apa tuh?? hahaha.. nak jadi model la katenya... hahaha.. tiba-tiba aku rasa aku nak try.. tapi aku tunggu feed back sampai sekarang.. senyap jer.. hahaha.. nampak sangat la aku tak ada kelayakan... tapi kalau dapat tiba-tiba persoalan kedua aku nak pergi ker?? haahahaha.. ak xsecantik yang ramai-ramai lagi tuh.. self confident tak ada.. huhu.. kalau tak dapat.. aku jadi model untuk bisnes aku and tolong ajaa jela untuk shoot tudung-tudung die.. huhu..

ni antara hasil-hasil perasan sendiri fefeeling model aku.. hahahaha...






dua pic first tuh atas hasil edit orang pro.. abang fad zli yang memang photogrpher wedding.. yang lain aku hentam kromo jer.. huhu.. bialah aku jer simpan bakat yang tak seberapa ni kan.. hehehe..




No comments: