Wednesday, 3 December 2014

Selamat Sudah..


Assalammualaikum..

Apa yang selamat sudah? huhu.. tajuk entry aku pulak penuh drama.. ceh.. hehehe.. firstly nak cakap tahniah pada ecah sebab dah pun mendirikan masjid.. alhamdulillah.. 3 tahun perkenalan dekat POLI.. akhirnya cinta sudah menjadi halal..

Aku post gambar ecah soalan lain pulak menyusul... "KAU BILA PULAK??" hahahaha.. adat manusia.. belum kawin tanya bila nak kawin, dah kawin bila nak dapat anak, dah ada anak bila nak ada menantu, dah ada menantu bila nak ade cucu.. ingat aku boleh tahu masa depan aku?? hahahha... emosi lak.. apa yang mampu aku jawab.. "AKU LAMBAT LAGI".. huhuhu..

Aku bersyukur giler bila aizad tak datang.. so aku tak ada la terserempak dengan dia.. aku dah tak nak tengok muka dia lagi dah.. dalam kata manis "BENCI" dalam kata halus "MENYAMPAH" hahaha.. sebab luka ni makin dalam kau toreh.. huhuhu..


Inilah gambar aku dengan budak POLI merangkap kawan ecah.. THISISPUO.. hehehe.. Tahniah ecah moga jadi isteri yang baik dan ibu yang baik.. aaminn.. moga kekal hingga akhir hayat yer.. doakan aku yang next pulak yer.. gataiii dah ni.. in sha ALLAH moga dipermudahkan... nanti iollsss bagitahu semua yer.. hehehehe//

No comments: