Wednesday, 3 December 2014

Kembali Terjalin..



Assalammualaikum..

Dah lama rasanya aku tak menyinggah untuk post entry aku kali ni.. huhu.. harini baru ade kelapangan yang aku rasa tak ada la lapang mana.. huhu.. bz sangat tapi ada masa terbuang ni aku pun gunakanlah sebaiknya.. huhuhu..

Tajuk entry fefeeling jiwang kan.. hahaha.. haipp.. fikir jiwang jer.. hahaha.. kadang-kadang jer perasaan aku melayang sekarang dah jarang.. apa yang dah kembali terjalin ni??? aku nak cerita pasal persahabatan aku dengan ajaa..

ajaa ni dulu kawan sekolah teknik aku.. agak rapat jugak la.. sebab jaga junior sama-sama.. bukan agak rapat memang rapat siap pergi sana sini semua tapi tak la semua benda dia share dengan aku.. tapi sejak akhir-akhir ni.. aku dengan dia agak rapat.. semua benda dia ajak aku buat dengan dia and aku pergi mana pun akan ajak dia kalau dia nak ikut..

Alhamdulillah.. yang jauh kembali dekat.. aku senang dengan kehidupan sekarang.. walaupun kawan perempuan aku memang tak ramai tapi aku tahu ada lagi kawan perempuan yang sama gila macam aku... FARAH, ATYN, NADIA,AJAA... Nadia yang tak kenal ajaa boleh rapat and kenal dengan ajaa.. aku suka tu.. in sha ALLAH nanti aku nak kumpulkan semua jadikan kumpulan power puff girl.. eh aku ni dah kenapa.. pengaruh kartoon kuat.. hahaha...




Aku bersyukur dengan siapa yang ade sekeliling aku sekarang.. setiap yang pergi ada pengganti.. dan yang pergi ada sebab dan kebaikan dia pergi.. moga kau bahagia.. dan aku akan terus mengecap bahagia dari ilahi.. terima kasih ALLAH...

No comments: