Tuesday, 30 December 2014

Berpisah Jua..



Assalammualaikum..

Amacam tajuk entry aku?? macam tajuk lagu ziana zain  tak? berpisah jua tau.. curlass ayat kau mak jemah.. hahaha.. apa yang berpisah jua?? hahaha.. ade lar..

Okeh la aku nak luahkan yang akhirnya aku sendirian lagi.. tapi kali  ni bukan sendirian yang part kena buang terus.. sendirian untuk aku cari ruang sendiri... dia juga perlukan ruang sendiri.. dah lama baru nak ruang kononnya.. aku pun tak tahu hantu mak limah mana yang merasuk aku untuk aku ambil keputusan berani mati kate kau... hahaha.. tapi aku tahu keputusan ni akan ada hikmah in sha ALLAH..

Alkisahnya aku masih tak dapat lupakan lagi kisam silam merangkap kisah anak-anak monyet bercinta tu.. so aku pun macam tak nak lah terus siksa siapa-siapa kononnya.. then aku ambil keputusan ni... mungkin hati aku sendiri perlukan masa dan mungkin aku juga dah jauh dari cinta NYA..


Aku tahu dan yakin perancangan ALLAH lebih hebat dari segalanya... dan aku yakin ada hikmah.. biarlah aku lari sebentar dari cinta yang melalaikan.. biarkan aku kembali teguh mengejar cinta dariNYA..

Dan aku tahu dia juga akan memahami waktu yang dia dan aku perlukan dalam masa ini.. hingga la waktu tuh menjadi milik kita.. in sha ALLAH...

No comments: