Wednesday, 5 November 2014

Reunion - Kuantan Pahang - 18/10/2014



Assalammualaikum..

Setelah sekian lama berhabuk sudah blog aku ni.. kesibukan yang melanda diri membuatkan aku tak boleh nak mengadap benda ni 24 jam.. dengan bil broadband aku yang masih tertunggak.. so peluang yang aku ada cuma dekat ofis jela menunjukkan bakat aku menaip dalam kadar masa 1km sesaat.. ok itu tipu.. haahaha..

Berkenaan tajuk entry aku harini.. pasal reunion yang hampir sebulan dah berlalu.. saja nak campak balik... (ayat sekarang).. hahaha.. dengan hanya seramai 10 orang yang join boleh la kan dari tak ada langsung.. biasa la kan... mula cerita semua nak pergi.. last minit.. semua ada hal.. aku ni jela yang tak ada hal dalam dunia ni.. nampak tak ayat toucing... hahaha..

Meh aku belanja gambar sikit.. eh sikit ke banyak?? tengok jela.. hahaha












































Semua dah berubah dan berjaya dengan masing-masing punya bidang and apa yang dah di sambung belajarkan.. hahaha... macam-macam dugaan yang kitaorang kena tempuh apa yang di plan tak menjadi.. semuanya la kucar kacir... tapi tetap happy.. walaupun ada yang sentap semua... hahaha... sorry la yer..

lokasi yang aku dengan kawan-kawan aku pergi pun tak banyak.. pergi gambang waterpark.. tido resort dekat situ jer.. jangan tanya harga sebab free of charge.. then pergi air terjun pancing then teluk cempedak.. itu jela tempat yang besar.. tempat singgahan.. karaoke and mamak pukul 4 pagi.. hahaha..

The best moment dengan gelak ketawa... 4 tahun akan datang pulak kita jumpa dekat Pulau Perhentian pulak yer.. huhuhu...

No comments: