Monday, 10 November 2014

Group Whatssap..



Assalammualaikum..

Dah lama rasanya aku tak menyinggah ke sini.. banyak benda yang aku nak tulis dan cerita tapi aku tak ada masa dan kesempatan tuh disebabkan bil broadband yang tak bebayar dan tertunggak.. aiyak.. azmiera, azmiera.. nak buat macam mana dit ada jer nak guna ke lain yang lebih penting lagi pun aku boleh curi masa sikit guna la tenet ofis kan.. hahaha..

Entry aku harini aku nak post pasal group whatssap.. kenapa dengan group whatssap? group whatssap sekolah teknik aku.. macam yang sedia maklum.. aku dengan rony aka ex bf aku satu kelas.. sebelum ni die tak wujud pun dalam group sebab fon dia rosak so aku pun dengan selamba tenuk buat perangai aku jela dengan budak ni.. sekali.. sekarang.. dia dah masuk dalam group... susah meyyy... hahaha..

Apa yang susah and kenapa? yela.. budak ni ada je point bila die masuk and aku masuk.. memang aku dengan die jadi bahan umpatan,kejian dan caci maki.. wah bunyi cam teruk sangat je,, hahaha.. tak ada la gurau senda dan jadi bahan jela dalam group.. buatkan aku bila dia ada.. aku tak akan wujud.. nak mampus.. ade jer nanti yang muncul anasir-anasir jahat.. hahahaha.. lagi-lagi si amoi aka azidi ali..

Bila benda ni jadi langkah aku semakin mengecil la.. nak buat cam mana.. tak nak diungkit kisah yang lama.. malas la nak throwback.. penat la.. aiceeehh.. sakit tau.. hehe.. awkard moment sangat bila dia ada.. aku nak buat macam biasa tapi yang lain pulak buat perangai luar biasa.. haish.. haha..


semua tu jadi pelik.. kalau tak ada diaorang aku dengan dia macam biasa jer.. budak ni jer yang lebih-lebih.. harap diaorang akan buang dah persepsi yang aku dengan rony still ade something.. hahaha.. tu tak mungkin walaupun rony ada la mengeluarkan kenyataan berani mati.. tapi semua tuh dulu.. huhu

No comments: