Wednesday, 5 November 2014

Aku dan Melaka...



Assalammualaikum..

Aku dan Melaka? apa cerita? hahaha.. Minggu lepas aku teman membe aku merangkap kawan waktu aku sekolah teknik dulu pergi melaka.. then apa lagi ter campak balik lak semua kenangan dekat situ..
kenangan apa? hahaha..

Kenangan first anniversary aku dengan aizad izwan.. lelah jugak aku nak tahan semua tuh.. bila aku tengok.. pandang semua tempat yang aku dengan die snap gambar.. haish.. kat melaka la aku bergadoh, merajuk, then happy kat situ..

Kat situ jugak lak aku dapat hadiah pertama aku jam casio.. thanks a lot... haish.. kenapa melaka.. itulah kan.. macam mana aku mengelak pun.. satu masa aku akan kena telan jugak semua tuh kan..








Tapi semua lelah tu dalam hati aku jer.. aku yang rasa semua tuh.. semua tuh kenangan aku yang aku memang tak boleh ubah.. setiap apa yang jadi aku kena teruskan jugak perjalanan aku tuh... sebab semua tuh apa yang terjadi.. apa yang akan datang aku cuba hadapi dengan tenang.. aaminn.. harap macam tu la.. huhuu..


Apa pun jadi aku akan hadap.. rapuh atau jatuh.. semua aku kena rasa agar aku kuat menyembuh luka dihati sendiri.. 

No comments: