Wednesday, 8 October 2014

Tak Biasa...



Assalammualaikum..

Harini aku nak cerita pasal apa yang dah jadi bila nadia dah tak ada kat rumah lagi.. tak biasa.. yup.. itulah perkataan yang sesuai aku cakapkan..

Semalam.. untuk pertama kalinya aku kena tinggal sorang dekat rumah selepas 3 bulan aku dengan nadia sama-sama selama ni.. macam-macam perasaan yang aku rasa semalam.. berkecamuk jiwa.. cewah.. hahaha..

Bila aku teringat nadia.. tiba-tiba nadia pun whatsap aku tanya semua macam mana.. macam tahu-tahu jer yang aku perlukan dia.. and jujur aku cakap aku menangis semalam rindukan dia.. gila ar perasaan ni.. huhuhu..

Dia pun rasa benda sama kot?? tibe feeling sendiri lak orang nak rindukan aku.. hahaha..


Apa pun aku kena jugak biasakan yang nadia memang tak akan ada lagi kat rumah tuh.. so balik jb jela aku jumpa dia.. huhuhu.. nak buat macam mana.. hahaha..

Apa pun aku doakan kau berjaya yer nadia dalam pe je benda yang kau buat and aku akan sentiasa tolong kau kalau aku mampu tolong.. thanks ada dengan aku selama ni..

#akusayangkausangatnadia

No comments: