Thursday, 2 October 2014

Seketika Cuma..



Assalammualaikum..

Amboi... tajuk aku harini macam sedih jer kan? seketika cuma? apa yang seketika? apa yang cuma? hahaha.. harini aku nak cerita pasal classmate aku waktu kat poli dan housemate aku dekat PJ ni..

Siapa? Meh tengok gambar dulu yer.. :)







okeh yang baju kelabu tu la dia SITI NADIA BT MOHSIN... selama 3 bulan aku dekat PJ ni aku sangat dan teramat rapat la dengan dia.. sedangkan waktu belajar dekat poli dulu jarang bercakap.. kalau bercakap pun sebab benda penting.. bila da tinggal bersama.. tak sangka sekepala... dan sangat memahami... seriusly dia sendiri pada mulanya dah terfikir yang dia tak akan masuk dengan aku.. aku pulak tak pernah fikir apa pun... sebab diri aku boleh masuk dengan apa situasi melainkan orang tu memang la aku tak suka... hahaha..

Pada mulanya pun aku sangat la janggal untuk berbual dengan dia sebab memang jarang bercakap dekat poli.. tapi disebabkan selalu ditinggalkan berdua dekat rumah sewa.. makin lama.. kita orang makin rapat and perangai kami boleh masuk.. walaupun karakter berbeza.. tapi kita orang boleh memahami and bertolak ansur dalam banyak hal..

Dia kawan baik aishah budak rumah aku lagi sorang.. tapi bila tinggal bersama... dia kurang dengan aishah sebab aishah sendiri jarang ada dekat rumah... jadi apa je luahan cerita.. masalah kita orang share bersama.. tapi.. harini last aku dengan dia bersama.. sebab malam ni dia akan balik terus ke JB sebab keadaan sini tak sama dengan jiwa dia.. suasana bekerja yang dia rasa dia tak selesa.. so dia akan balik JB rumah dia sendiri dan akan cari kerja kat sana..

Seriusly sedih sangat rasanya.. sebab lepas ni aku akan ditinggalkan sendirian la.. sebab masing-masing ada kehidupan masing-masing.. aku dengan dia tak ada siapa kat sini.. so kami sentiasa bersama.. aku dah terbiasa dengan dia.. haish.. berat lak rasa hati nak biar dia pergi.. hahahaha.. ok sangat drama..

Mulanya jangka aku yang akan keluar dulu dari rumah sebab nak sambung belajar.. akhirnya.. dia dulu yang keluar.. kau tinggalkan aku kan nad.. hahaha.. aku doakan kau akan terus berjaya dengan setiap apa yang kau akan buat lepas ni.. ko jangan lupakan aku.. gosip2 jangan lupa.. hahaha... kawin jangan lupa jemput.. ada masa jengah la balik sini.. and kalau aku balik johor aku try pergi jumpa kau ok.. minyak aku claim kat ko.. sebab aku tahu ko akan rindukan aku.. hahahaha..

Walaupun seketika cuma kita bersama, banyak benda yang kita dah buat, impian, angan-angan, semua nak buat sama-sama.. in sha ALLAH.. semua tu nanti kita plan balik yer... ok.. panjang sangat dah aku menulis.. kesimpulan dari apa yang aku tulis ni... aku nak cakap... aku sayang kan kau nadia... in sha ALLAH kau kawan aku dunia akhirat dan terima kasih sudi terima aku seadanya aku jadi kawan kau... ok tu ayat drama...  GOOD LUCK NADIA MOHSIN.. :)

No comments: