Sunday, 28 September 2014

Workout..



Assalammualaikum..

Workout?? untuk apa? hahaha... okeh harini aku nak cerita yang aku baru terjebak untuk ikut budak rumah aku nadia and akak office aku untuk buat workout.. workout ni untuk apa? mesti ramai yang dah tahu semua ni kan lagi-lagi sekarang ni banyak artis yang dah mula untuk buat workout ni..

Workout atau bahasa mudahnya.. menguruskan badan dengan cara yang bersenam dengan cara yang betul dengan dilatih oleh seorang trainer.. dan the result akan dapat body yang sngat cantik contoh macam nana al-haleq seorang trainer yang juga buat workout ni..

Jadi sabtu yang lepas terjebak la aku join budak ni pergi gym.. hahaha...



ini hanyalah gambaran semata sahaja.. so dapat bayangkan lah keadaannya.. walaupun gym yang kita orang pergi tu tak la secantik ni.. seriusly tu lah kali pertama dengan tersangat la ramai lelaki... malunya tak payah cakap la kan...

Aku dah kurus buat apa aku nak workout kn?? tu lah yang selalu orang kurus akan cakap.. benda ni untuk dapatkan body yang cantik.. menjaga aset katanya.. mak jemah sangat.. hahaha.. aku ni pun tak tahu sampai bila bertahan.. sebab dah lama tinggalkan dunia sukan and lasak ni sejak injured dulu.. im mentaly traumatized.. hahahaha.. 

Aku cuba buat apa yang mampu jela... asalkan aku nampak sihat cukup la kan... so pada yang mengadu bila makan takut berat naik semua.. apa kata cuba buat workout ni.. mana tahu korang akan suka.. and yang pasti pada yang dah bersuami.. suami dah tak pandang perempuan lain dah.. kat awak jer.. hahaha.. macam aku dah kawin jer kan.. hehe..

Selamat mencuba... chaiyok2.. go fitness.. :)

No comments: