Monday, 22 September 2014

Tahniah Syu.. #Throwback..



Assalammualaikum...

Tahniah syu... atas tali pertunangan yang dah diikat... nampaknya kawan aku sorang ni dah tak boleh la join group single mingle.. hahaha.. awak da dipetik orang tau.. hahaha..

13/9 lepas.. secara rasminya kawan baik aku, merangkap housemate dekat ipoh dah jadi tunangan orang.. teruja sangat aku.. haha.. kenapa pulak aku yang nak teruja ek?? hahaha.. yelah sebab kawan aku ni dah bina tapak masjid dia.. tak lama lagi in sha ALLAH.. berapa bulan lagi jadi isteri orang pulak.. seronoknya.. hahaha

Waktu majlis syu tu.. aku pergi dengan MrAirForce aku la siapa lagi.. lepastu adik and budak kecik kesayangan aku pun nak ikut.. aku bawak jelah.. dah macam anak aku dah aku jaga.. hahaha.. lepastu sekali ambik arni.. arni pun kawan baik merangkap housemate aku jugak.. sangat la teruja belum sempat turun kereta dah berkepohci.. hahaha.. siapa yang mulakan? of coz la aku.. hahaha..

Jom tengok sekitar majlis syu tunang.. huhu..












Sangat la bahagia aku tengok kawan aku dah bertunang.. dan semua orang sibuk bertanya bila pulak aku punya masa?? hahaha.. sangat la lambat lagi sebab aku nak kejar apa yang aku nak dulu.. huhu..
sekali lagi tahniah ye syu.. nanti aku datang makan nasi minyak pulak ye.. hehe..

Aku sentiasa doakan kawan-kawan aku bahagia.. semoga satu hari bahagia tu akan jadi milik aku jugak... aaminn..


No comments: