Saturday, 6 September 2014

SEPI...

Assalammualaikum.. entry harini aku post guna fon aku buat prtama kalinya.. huhu.. agak susah jugak sebab nak kena zoom.. tapi okeh...

Post harini aku nak cerita pasal sepi.. yup sepi.. sejak 4hb... kitaorg berdua dah sepi... mesti tertanya.. siapa kan??? Hahaha.. aizad izwan mohd fauzi lah.. 

Tu lah bergaduh paling besar and teruk aku rase.. aku siap bagi num tepon MrAirforce kat dia.. sebab sakit yang aku rasa.. layanan dia..

Betul kata diaorg.. aku patut hentikan semua ni.. pergi dari dia.. berkawan pun jangan.. sebab dah terang.. apa yang dia buat pada aku.. cuma aku yang bodoh tetap bagi layanan baik pada dia..

Tipu tak rindu.. tipu tak teringat.. aku cuba.. cuba untuk MrAirforce... bila aku sendiri... perasaan yang aku tak nak datang... teringat.. terimbas.. sedangkan yang 2 bulan aku nak lupakan setengah mati.. inikan lagi yang dah 3 tahun..

Aku kuat sebab MrAirforce bagi sokongan pada aku.. sabar untuk tunggu aku.. aku tahu perasaan ni tak patut dah aku ada...

Sepi... biarlah ia sepi... sepatutnya dari dulu ianya begini... sepi ini menjarakkan.. melenyapkan.. rasa yang masih bersisa.. inilah yang terbaik untuk kau,aku,kita...

Pergilah kau.. simpanlah harapan dan kata manis kau untuk orang lain.. hargai lah apa yang kau ada.. sebab kita tak akan pernah jadi yang sama macam dulu.. kau dan aku berbeza.. maaf..


No comments: