Monday, 22 September 2014

Photoshoot Ke Syok Sendiri?



Assalammualaikum..

Photoshoot ke syok sendiri?? hahaha.. Okeh nak disebabkan teknologi sekarang yang semakin maju, dengan penciptaan yang sangat lak tak terfikir.. banyak benda yang kadang-kadang kita ketinggalan...
contonhya macam monopod.. apa kegunaan monopod?? haha.. untuk berselfie? apa pulak selfie? selfie tu trend dan kegilaan orang ramai sekarang.. dalam bahasa mudah mengambil gambar sendiri la.. tapi untuk berselfie beramai-ramai perlukan monopod untuk menampakkan keseluruhan kawasan dan memenuhkan gambar dengan ramai orang.. hahaha.. faham tak ape yang aku cuba sampaikan? hahaha.. fahamkan la ye..

Disebabkan kegilaan bermonopod dan berselfie ni.. housemate aku si ros ajak aku teman die nak ambik gambar.. apa lagi aku pun terjebak dalam ini cerita la.. meh aku share pic aku dengan dia..












Inilah namanya kegilaan.. keluar semata untuk photoshoot yang sangat la syok sendiri ni.. hahaha...
dan kesempatan ni jugak la aku pun mula laber posing sakan..









Nampak tak kegilaan aku kat situ.. hahaha.. bila aku kenang balik.. kelakar jugak.. dulu aku sangat la benci untuk bergambar disebabkan kondisi kulit aku yang sangat macam dayang senandung, badan yang agak berisi, buatkan aku sendiri tak confident dengan diri aku.. bukan aku cuba bermegah tapi..aku bersyukur.. aku mampu buktikan yang aku boleh jadi lebih baik dari orang lain yang cakap macam-macam pasal aku dulu sebab diri aku.. huhuhu...

so konklusinya?? sayangi lah diri korang.. buktikan diri korang lebih baik dari orang lain dan kehidupan yang korang lalui lebih indah dari apa yag diaorang cuba katakan.. wah gramatis gitu ayat aku.. 

#fulloflove #imymemine

No comments: