Tuesday, 9 September 2014

Mana Satu??

Assalammualaikum.. harini aku nak post pasal mana satu? yup mana satu minat dan kecenderungan aku kan.. hahaha..

Minat.. yup aku sangat la minat melukis, dan menulis.. tapi mana satu kecenderungan aku? mana satu yang aku minat.. haha.. dua-dua aku minat... macam mana? tamak ke? hahaha..

Aku seorang yang sangat suka memendam.. jadi itulah cara aku meluahkan rasa.. bila apa yang aku coret apa yang aku  lakar.. menjadi... aku puas...


Inilah salah satu lakaran yang terhasil semalam selepas melayan perasaan sendiri.. hahaha.. tapi banyak lagi teknik yang perlu aku asah.. ini sekadar minat.. kecenderungan aku mungkin pada penulisan.. macam menulis blog ni.. huhuhu..

Dengan bakat yang ada ni sekurang-kurangnya aku buat kerja bermanfaat bila aku dalam tekanan.. aku menulis.. aku melakar.. tak buat apa yang salah.. huhu

Banyak orang cakap aku sukar difahami.. dan aku pun tak mintak sesiapa untuk memahami.. terima kasih pada sesiapa yang mencuba.. aku ada cara aku sendiri untuk meluah...

In sha ALLAH.. bila segala bakat dan pengalaman dah aku kumpul.. akan aku hasilkan satu karya aku sendiri.. aaminn... harap.. segala impian yang aku impikan dapat aku capai sebelum aku tutup mata... :)

No comments: