Friday, 12 September 2014

Lelaki Mulut Joyah..


Assalammualaikum...

Korang mesti selalu jumpa kalau perempuan mulut ala makcik2 mengumpat depan rumah.. tu dah perkara biasa dan lumrah bagi perempuan kan... tapi.. kalau lelaki yang mulut joyah macam makcik2 makan sambal belacan terlebih ni mesti pelik kan?

Itulah yang aku rase sekarang.. bila aku jumpa sorang laki yang tersangat la menyibuk hal perempuan dan rase diri sendiri bagus dengan mulut yang nak melaga-lagakan orang.. aku ingat lelaki ni jenis yang tak akan ambil port pasal hal perempuan..


ha.. menjoyah macam ni aku tahu la perempuan punya bab,, ini lelaki yang sibuk.. tak rare la brader,, huhu.. nasib la isteri ko tu kan... hahaha.. dah la cakap tak nak kalah.. ape orang ade kau nak ada... semua orang boleh kau pun boleh sedangkan bila nak buat tak tahu... cehh...

Haish.. harap aku dapat bersabar la.. diam-diam aku bila bersuara nanti sentap ulu hati.. maaf la yer.. huhu.. aku sangat tak berminat dengan lelaki yang masuk campur hal perempuan kalau setakat nak tahu cerita then tutup mulut aku respect... tapi.. ko nak join perli dengan orang sana lain.. orang sini lain.. tak nice la bro.. huhu

Aku yang tahu cerita pun still buat-buat tak tahu.. sebab tak ada kaitan even terkena tempias rintik-rintik hujan tuh.. haha.. rileks la bro.. da besar kan..

#moralofstory
#jadilelakijanganmenyibuk
#gentleman

No comments: