Thursday, 18 September 2014

Donut..



Assalammualaikum..

Donut? kenapa aku nak update pasal donut pulak ni? hahaha.. ok.. semalam aku keluar teman housemate aku nadia ambik barang dekat bakal kakak ipar dia.. huhuhu.. jumpa dekat giant usj..
so kitaorang pun pergi la makan.. lepas makan aku nampak j.co doughnut... seriusly aku nak try...

So aku dengan nadia pun beli la.. hehe.. sebabnya aku ni sangat la perempuan kampung.. aku memang tak pernah rase donut jco... yang aku selalu makan... big apple dengan dunkin doughnut jer.. nampak tak kampung dan jakun tenuknya aku kat situ.. hahaha..

Aku nak try sebab member aku cakap sedap dari big apple.. yeke? hahaha..


Belinya satu je pun.. hahaha.. aku makan lebih kurang je big apple.. cuma rasa topping lebih sedap.. macam rasanya kena lah.. tak manis dan cukup rasa.. cewahhh.. komen panjang berjela... donut je pun... hahahaha...

Tak apa lah yang penting dekat sini aku dah cuba apa yang aku tak pernah cuba, jumpa... maklum la.. kejakunan tahap tenuk kat zoo... hahaha.. so lepas ni layan jco jela.. cewah.. bukan pengemar donut pun.. hahaha..

Pada yang kejakunan tenuk macam aku ni tak pernah rasa.. pergi la rasa... berlambak kat KL ni.. murah jer.. cuba jangan tak cuba... #akuyangdahketinggalansuruhorangmakansedih...

No comments: