Thursday, 11 September 2014

Balik Ke Kampung...



Assalammualaikum..

Harini aku nak kongsi ke excitedan nya aku nie untuk pulang ke kampung setelah sebulan lebih rasanya aku tak balik... atas sebab2 yang agak munasabah... aku tak balik and tak col mak aku.. #maaf..


Malam tadi aku dah bungkus siap dah semua keperluan yang aku akan perlukan.. cewah... keperluan ke ???? hahaha.. Aku ada satu penyakit yang memang tak dapat nak diubati.. penyakit untuk bungkus bawak balik semua benda yang tak penting tapi anggap penting lastly.. benda yang betul penting yang aku tertinggal.. hahaha

Seriusly.. setiap kali aku balik... even selama 3 hari 2 malam... barang yang aku akan bawak melebih-lebih.. tak pakai pun.. buat berat beg je... itulah penyakit aku.. sebab perasaan aku yang rase.. cukup ke, cukup ke.. sedangkan balik bukan pergi mana pun... hahaha.. kalau korang pun sama dengan aku.. kita memang geng la.. hahaha..

Harini aku balik bawak beg belakang je satu... itu pun banyak giler benda aku sumbat.. dan aku tak tahu ape yang aku bwak... hahaha.. surely bile sampai sana akan ada barang tinggal.. tapi harap-harap tak lah..

Hahaha.. itu je yang aku nak share excited tenuk aku nak balik kampung.. and nak datang tengok member baik aku tunang tu excited macam aku yang nak tunang.. semoga segalanya dipermudahkan.. aaminn..

kluang... mu tunggu aku datang... hahaaha

2 comments:

ros_reeza said...

salam kenal :)
Ros singgah sini dan follow.
#51

arz_weird said...

Wsalam.. hai ross.. boleh jer.. :)