Monday, 25 August 2014

Sekali Lagi...

Assalammualaikum... post untk hrini.. Sekali lagi.. yup Sekali lagi aku terluka dan terluka... Ok.. Sekali lagi ni lagu dari kumpulan spoon.. kalau korang penah dengar la kan.. aku ni memang pelik skit.. layan lagu yang ada kaitan dgan hdup and prasaan aku sndri.. in simple word.. jiwang... jiwang ke? aku pun tak tahu... sampaikan FARAH and ATYN setiap kali aku karaoke dia orang akan cakap.. aku tak pernah dengar lagu yang AZ nanyi.. hahahaha... sengal kan.. dengar la lagu ni seriusly siapa pun akan ske.. tapi kalau faham lah maksud tersiratnya... ceh3.. minah bunga ni.. haha..

Okeh nak dijadikan cerita aku pun bagi la link youtube lagu ni kat aizad.. and the result... die sentap.. hahaha.. sebab die tak suka lirik dalam lagu ni... itulah yang perasaan aku cuba sampaikan kat dia sebenarnya... lebih baik aku jaga hati aku dari terluka tanpa orang yang aku sayang.. biarlah hilang biarlah pergi tak akan aku cari lagi.. tak mungkin la selepas beberapa kali aku terluka...

Lirik ni yang paling dia tak suka... "Tidak ku dendam,Di atas perbuatan mu itu,Cuma ku harap ,usahlah kau kembali,Kepada diri ini oh kasih... Biarku hilang insan yang ku sayang,Namun tak rela diri ini kau terus sakiti lagi,Biarku hilang insan yang ku sayang,Namun tak rela diri,Engkau terus sakiti lagi,Sekali lagi.."

Kenapa sentap dengan ayat ni.. sakit dan tak boleh terima? ini lah ape yang aku rasa.. aku dapat maafkn dia mungkin... tapi untuk aku lupakan kesakitan dengan dia tak mudah.. ye memang aku akui aku yang pergi tinggalkan dia... tapi sebab luka yang dia bagi.. kalau tak mungkin aku bersama dia lagi.. tak ada ape lagi yang dia nak kesalkan sebab die dah ada insan yang boleh bagi dia bahgia macam mana aku ade insan yang bahagiakan aku sekarang ni..

Aizad izwan.. semakin lama aku dekat dengan kau semakin sakit perasaan aku ni.. semakin banyak yang aku makan hati.. andai semua ni balasan untuk aku tinggalkan kau and pergi... kau dah berjaya sakitkan aku.. aku harap kau puas.. dan aku  janji aku akan perlahan-perlahan pergi... aku akan doakan kau.. in sha ALLAH.. :)

Sekali Lagi 

Bila cinta bermula
Hidup bercahaya
Menyinari ruang gelap gelita
Oh hanya menyelinap jiwa
Merawat pedih luka cinta

Cinta kian lama mekar di jiwa
Harum ditanam sehingga berbunga
Itu semua tinggal kenangan saja
Amat pedih ku rasa
Apa yang di idam ini kecundang
Di pertengahan jalan

Sungguh kau kejam
Mencalarkan luka yang pernah kau rawat
Membiarkan aku dalam derita
Sebak dalam dada

Tidak ku dendam
Di atas perbuatan mu itu
Cuma ku harap usahlah kau kembali
Kepada diri ini oh kasih

Biarku hilang insan yang ku sayang
Namun tak rela diri ini kau terus sakiti lagi
Biarku hilang insan yang ku sayang
Namun tak rela diri
Engkau terus sakiti lagi
Sekali lagi

No comments: