Tuesday, 19 August 2014

Dulu..


Kalau dulu hati ini terluka
Kalau dulu bibir hanya mempamer duka
Tetapi sekarang yang ada hanya gembira
Berada di samping si dia
Yang telah menunggu sekian lama
Kembali untuk membasuh luka
Membuang segala duka
Agar terpelihara cinta
Yang suatu masa dulu aku sangka
Akan mati di arus masa
Tetapi itu semua khayalan sahaja
Belum sempat pun aku meratap luka
Meratap sedih atas segala cerita
Dia kembali menceriakan suasana
Suasana yang aku rasakan mati
Tetapi kehadiran dia disisi
Amat aku hargai
Dia amat memahami
Masa yang aku perlukan untuk diri
Melupakan sidia dulu yang peernah berada dihati
3 Tahun mengukir janji
Berikrar cinta dan setia
Mengukir impian bersama
Semua itu tidak mudah
Aku harap dia mampu bertahan
Bertahan untuk menyintai diri ini
Sebagaimana dia bertahan selama hari ini..


No comments: