Monday, 25 August 2014

Bodoh Sangat Ke Aku?



Assalammualaikum... post aku harini nak cerita pasal kesilpan and kbodohan aku..aku pun kadang kadang tak faham dengan perasaan sendiri jugak... seriusly... aku dgn aizad izwan berkawan... ok.. kitaorg berkawan..

Part paling sakit bile kena bodohkn.. aku penah post psal die dgn girl yang join infosys skali dgn kitaorg... then die ckp la die dgn girl tu xde pape.. kalau ade pape pun hak die la.. siapa aku kan.. aku pun dah ade org yg sygkan aku... hrgai aku dri dia...

Nak dijadikan cerita... sabtu haritu aku lepak dengan die.. die dgan lappy die nak tgok movie la... then die g bli mknan.. aku pun apa lagi stalker la lappy die.. and yang sgt la aku tak sngka... ad dua folder pic girl yang dia kata dia tak ada pape tu? dalam lappy die dgn jumlah yg agk byk gak la... kalau tak ada pape.. tak kan la sampai simpan pic... alsan girl tu yang sent then slalu tnya oke tak apa yang girl tu pkai.. Helloo.. ikt logik.. kalau aku tak ada pape dengan someone tu bkan mudah aku nak sent pic aku and dijadikan koleksi someone tu kan..? ingat aku bodoh..? tapi malangnya memang aku bodoh.. bodoh percayakan die..

aku igt... 4/5/2014 die post pic die gan girl tu dkt insta and wchat die.. smggu tak contact aku... smggu lpas tu cntct aku... mrayu bgai... mula la buat ayt bunga2... then aku un pcya la blik... haish aku pun tak tau la hati ni kan... then 22/5/2014 die kluar lagi dgan girl tu ikt trikh yg at pic die dgn girl tu.. what the... ape die cbe bktikan and tnjukkan kat aku ni??

Seriusly.. aku menangis smahunya malam tu.. ak menangs sbb aku rasa bodoh.. senangny aku percaya.. senangnya aku iyakan and senangnya aku berkawan... berkali-kali dia lukakan tpi tetap jugak aku lyan kan dia.. hati ni kadang kadang aku tak faham jugak...

Then aku pun amik kputusan ckup la smpai sini aku penat sgt kne bodoh mcm tu.. bru aku nak pergi jauh... dia eksident mlm tdi... die call aku tapi aku xsedar... aku tak angkt.. pagi tdi bru la ak col die balik.. trok jugak.. die kne lggar lari.. tak mampu lagi aku nak pergi.. haish...

Bodoh sangat ke aku ni? bila hanya satu hati yang aku jaga.. sedangkan ada hati yang selayaknya aku jaga... aku sangat bsyukur... dia sangat memahami.. thanks Mr Air Force.. in sha ALLAH myra akn cbe slesaikan semua benda ni ye... thanks sbar and ttap ada dkat situ.. even skit kan sbenarnya.. maaf.. maaf.. and maaf..

Aizad Izwan... semua benda ni akan tamat...maaf...


No comments: