Tuesday, 8 July 2014

Ramadhan Menjengah Lagi...

Assalammualaikum...

Setelah sekian lama tak menjengah blog ni dengan kesibukan yang aku pun tak tahu apa yang sibuk.. tapi for sure la sibuk dengan kerjaya aku sekarang kan... still belajar , memahami semua yang telah diajarkan... semoga aku dapat buat dengan baik... aaminn...

Berbalik kepada tajuk utama... ramadhan menjengah kembali... apa yang lainnya ramadhan yang aku lalui tahun ni?? ramadhan tahun ni aku sambut dengan orang baru ynag hadir dalam hidup aku.. selama ni aku cuma pernah sambut raya je sama dengan die... tahun ni lain.. bulan puasa aku sambut bersama dengan jarak jauh...

hahaha... kena la biasakn... sebelum ni dua tahun ak puasa dengan orang yang ade depan mata.. ke hulu ke hilir bersama.. haha.. tapi seronok jugak macam ni... mencabar diri aku sendri yang tersangat la manja ni kan... hehehe..

selain tu jugak.. tahun ni ak beraya sebagai seorang mak cik yang bekerjaya dan anak buah sedang menunggu aku bagi duit raye... ceh... hehe.. uwarggghh da tua... hehe... tapi xpe la.. pengalaman pertama kan... semoga tahun ni menjadi tahun yang sngat dan teramt bermakna pade diri aku dan juga semua... aaminn...

jangan ponteng puasa yer... :)


No comments: