Friday, 11 July 2014

Permainan Yahudi...

Assalammualaikum..

Entry ak hari ni ak nk post psal permainan yahudi yang kita tak nampak selama ni.. lepas aku baca dan kaji banyak article dalam internet dengan bukti2 yang sah.. baru la aku boleh shared skitkan..

ape? cm ne ak boleh ade mase nak kaji wktu tgah keje?? ha.. sbb ak tgah xd keje skrg... kebosanan thap cipan yang ak pun tak boleh nk ckap la.. so dri ak duk saje baik ak kaji psal ape yg terjdi.. ape yang yahudi cuba buat...

Okeh... First ak nak share link yang ak buka and bce psal yahudi ni kan...


Okeh... ak mulakan dengan Hitler.. ape yang ak tertarik pade hitler sbb die pnah tinggalkan pesan pde smua orang...  and kata-kata dia tuh yang buatkan aku berfikir...

"Saya boleh bunuh semua yahudi ketika saya berkuasa,
Saya tinggalkan sedikit kepada kamu,
agar kamu kenal siapa yahudi,
dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka"

Dari kata-kata dia pun dah buat aku tertanya.... huhu... orang yahudi buat cerita menyatakan hitler ni buat pmbunuhan beramai-ramai atas orang yahudi dan namakan peristiwa tuh sebgai HOLOCAUST.. dlm crita yang di gemburkan srmai 6 juta lbih mati dbnuh tpi kbnrannya tak sebnyak tuh... stu dunia mnyatakan kekejaman hitler.. tpi bg ak, ak respect die.. sb skrg da nmpak yahudi tu bangsa yang macam mana.. korang bace la link tu..

Ayh ak sndri jugak pnah ckp psal hitler ni... kata2 hitler ni yang ayh ak ckap dgn ak... tpi ak xpernah nak kaji balik... ak sgt la sedih dgan pe yg terjdi skrg... Palestine dirobek... sedangkan israel tu negara haram yang ditubuhkan... tak pernah diiktiraf pun negara israel tu.. yang wujud.. PALESTINE.. bkan ISRAEL.. hitler sndri mnolak pnubuhan negara ISRAEL..

Mana pemimpin islam? Mana? Ye janji ALLAH tu pasti yang satu hari PALESTINE akn bbs dan tertulis dlm ALQURAN sendiri.. tapi kita perlu bersatu.. mungkin aku hanya pandai berkata.. sebab aku bukan sesiapa... dan mungkin jugak tak ada siapa yang akan ambil kira apa yang aku suarakan.. tapi smpai bila kita nak tengok.. pejam mata.. tengok saudara islam kita... satu agama mati dgan kekejaman yahudi lakhnat tu?? buka mata, buka minda... semua depan mata... fikirkan...

No comments: