Tuesday, 8 July 2014

Pantai + Bufday...

Assalammualaikum...

Post kali ni pulak ak nk post psal minggu pertama puasa aku berhujung minggu di PORT DICKSON... jmpe my bff.. atyn dan farah... setelah masing sibuk kan.. dapat jugak berkumpul... walaupun ak ni suka datang mengejut.. huhu





itulah dia kalau da melepak kan... mkan xsbrapa... bercerita tak igt dunia.. huhuhu... wktu ni sblum lepak MCD kteorg buat suprise untuk farah.. coz bufday die harini... hehehe.. tapi suprise tu xberapa nk suprise sb kluar naik kreta die.. hahaha...


5 tahun perkenalan... family pun rapat.. tak pernah salah faham alhamdulillah setakat ni... sentiasa percaya... sokong antara satu sama lain... korang la kawan ak dunia akhirat... moga persahabatan yang ikhlas ni kekal.. aaminn.. ak sayang korg... korang sentiasa memahami aku... tak pernah percaya apa yang orang cakap buruk pasal aku.. thanks... in sha ALLAH kita kawan selamanya.. :)




No comments: