Wednesday, 9 July 2014

Bila....

Assalammualaikum...

Entry ak kali ni ak nak tulis pasal BILA.. apa yang BILA tu? ha... bila semua kerja da di siapkan kat ofis ni.. so ada satu kerja yang sangat la aku tak tahan... kerja tahan mengantuk.. dengan cuaca hari ni yang sangat dingin... hujan renyai2.. aircond yng sejuk... menambah la kekuatan mata untuk tertutup.. aiyak...


Ni la dia kan... aiyak.. mengantuk giler yang teramat... nak menunggu kerja datang minggu depan... aiyak... lama tuh... huhu... aku tahu bukan aku sorang je yang rasa semua ni.. siapa je yang kerja ofis akan menghadapi benda sama melainkan kerjanya bertimbun la kan.. hehe.. one more day lepas tu.. hujung minggu... tido puas2... hehehe... selamat melawan dugaan mata yer semua.. :)

No comments: