Thursday, 12 June 2014

Bad Day...

Assalammualaikum.. bad day? kenapa bad day... okeh ak nk criter psal first day ak smlam.. jemm.. ak keje... lepastu sumpah cm kne tipu ak kerja cm customer srvice jer.. bkan cm pe die ckap... da la akk yg ajr ak tu cm hmpeh jer.. ajr nk perli2 ak lak tuh... sdgkan ak oke jer.. ak fham la.. tnjuk la dlu t ak buat la note ape yg die ajar kat aku tu.. ak fham la... nak jgak wktu die ajr nk ak tlis smua bnde smpai ape yg kena back pun ak kne tlis jugak.. jemm btol ak smlm.. da la kerja snyap jer.. cm dduk kat kwsan prumahan tak siap yg kena tggal tuh.. sunyi sepi.. kat hutan pun ade jugak bunyi cengkerik tau.. haha.. so ak decide pergi intrview lain pulak,,, hri isnin ak akn dpt jwpn die.. moga rzeki tu bphak pde ak.. aaminn... yg ni cnfrm.. die siap bg skop kerja smua so ak yakin skit la... and mostly smua kat situ melayu.. and surely la ak plig muda.. hehehe..


aku pasti semua yang jadi ni kekuatan ak dan dugaan ak untuk ak tinggal kat KL ni.. in sha ALLAH ak akan cuba hadapi semua tanpa perlu berharap lagi orang lain... aku kena uruskan diri aku sendiri.. tapi if aku berterusan mcam ni aku takut hati aku akan jadi sangat keras.. terlalu banyak ak mengalah terlalu banyak ak memendam.. moga aku mendapat balasan yang setimpalnya.. aaminn...

No comments: