Wednesday, 9 April 2014

Cry Out...

Assalammualaikum... ape yang ak nk luahkn hri ni??  hri2 yg ak lalui hri ni sgt memedihkn.... thanks pde die yg buat ak mngis and sdar kputsan ak xslah... ape mslh org skelilig nk mek thu psal ak and ckp smua bnde pde die? ape yg diaorg dpt sbnrny? puas ke?? ak penat la.. knpa ek hdup ak ni ade je org2 yg nk sbuk nk jtuhkn... sronok ke tgok ak skit? sronok ke tgok ak mngis?? DIA ?? mne die yg dlu knonnya... np skrg die nk brubah... die boleh trima smua bnde... knp sbb dlu ak msih GF die.. skrg ak EX die, die nk wt ak mcm ni... so slma ni ape yg die tlog ak dlu hnya sbb ak GF die jela... GOOD JOB and ak appreciate sgt bnde tu... "BARU SUSAH SIKIT NAK MACAM NI" ayt die.. ak bkn bru ssh skit.. ak da ssh byk bnde.. smua bnde ak telan... yes ak sedar and trima ksih sdarkn ak mne tmpat yg lyak untuk ak bdri... thanks alot... ak thu slma ni mgkin ak ni xbyk mmbntu.. aah.. xbyk mmbntu.. haish ape je la yg ade pde ak ni kn... maaf yer slama ni mnyusahkn...


stiap org ade mslah... cme kuat and xkuat jer... byk bnde ak nk pkirkn.. dgn mslah akk ak sndri yg ak pun xpham.. mslah org skelilig... igt ak xpnt and xde aty prasaan ke? kdg2 nk pkir hti and dri sndri un ssh jgk... org lain akn tluka sbb kita... kdg2 kne la telan luka tu wlupun phit untk tlan klau bnde tu leyh wt org lain bhgia.. ya ALLAH ak thu ak mmpu hdapi smua ni sbb tu kau uji ak dgn ujian yg sbgni.. trima kasih ALLAH...

No comments: